Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63269
Title: | Комунікативний підхід у навчанні граматики англійської мови |
Other Titles: | Communicative approach in learning English grammar |
Authors: | Будз, І. Ф. Поченюк, Я. В. |
Keywords: | граматика англійської мови, комунікативний підхід, мовленнєві вправи, навчання іноземної мови, традиційний метод навчання, English grammar, communicative approach, speech exercises, foreign language teaching, traditional teaching method |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Будз, І. Ф. Комунікативний підхід у навчанні граматики англійської мови / І. Ф. Будз, Я. В. Поченюк // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 27. – С. 156–159. – Бібліогр.: с. 159 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_1/26.pdf |
Series/Report no.: | Закарпатські філологічні студії; |
Abstract: | Статтю присвячено обґрунтуванню застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської
мови. На думку авторів, на сучасному етапі розвитку суспільства питання інтегрованої освіти набуло особливої
актуальності, зокрема у викладанні іноземних мов. Вимоги часу зумовлюють перехід від традиційних методів до
інноваційних підходів у навчанні, які є більш ефективними у формуванні англомовної граматичної компетентності
та сприяють мотивуванню сучасних здобувачів освіти до самостійної пізнавальної діяльності.
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні необхідності застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської мови. Об’єктом дослідження є граматика англійської мови, а предметом – комунікативний підхід
під час її викладання. У статті наголошено, що основна увага має бути зосереджена на розвитку у здобувачів освіти
здатності не тільки бути пасивними носіями мови, а й вміти застосовувати свої знання на практиці. Доведено,
що оволодіння іноземною мовою – це набуття комунікативної компетенції. Автори статті наголошують, що процес
набуття комунікативної компетенції включає в себе не лише оволодіння знаннями, навичками та вміннями з англійської мови, а й формування активної мотивації щодо вивчення мови. Зроблено спробу довести, що використання
комунікативно спрямованого навчання граматики дозволяє здобувачам освіти досить швидко засвоювати нові для
себе граматичні конструкції, не аналізуючи водночас граматичні правила, що зазвичай відбувається в разі застосування традиційних методів.
Комунікативний підхід збагачує й доповнює навчальний матеріал з граматики, пожвавлює заняття і, як наслідок,
підвищує вмотивованість здобувачів освіти до вивчення англійської мови. У статті схарактеризовано вимоги до
навчання граматики англійської мови в аспекті комунікативного підходу. The article is devoted to the substantiation of the communicative approach in teaching English grammar. According to the authors, at the present stage of society's development, the issue of integrated education has become particularly relevant, including in teaching foreign languages. The requirements of the times determine the transition from traditional methods to innovative approaches in teaching, which are more effective in the formation of English grammatical competence and contribute to the motivation of modern students to independent cognitive activity. The purpose of the study is to substantiate the necessity of using a communicative approach in teaching English grammar. The object of the study is English grammar, and the subject is the communicative approach to learning it. The article emphasizes that the main focus should be on developing students' ability not only to be passive native speakers, but also to be able to apply their knowledge in practice. It is proved that mastering a foreign language is the acquisition of communicative competence. The authors of the article emphasize that the process of acquiring communicative competence includes not only mastering knowledge, skills and abilities in English, but also the formation of active motivation and interest in learning the language. An attempt is made to prove that the use of communicative grammar teaching allows learners to quickly learn new grammatical structures without analyzing grammatical rules, which usually happens when using traditional methods. The communicative approach enriches and complements the grammar teaching material, enlivens the lessons and, as a result, increases the motivation of learners to learn English. The article characterizes the requirements for teaching English grammar in terms of the communicative approach. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63269 |
ISSN: | 2663-4899 |
Appears in Collections: | 2023 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 27 (Том 1) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД.pdf | 363.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.