Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПермінова, Л.А.-
dc.date.accessioned2016-01-29T07:45:40Z-
dc.date.available2016-01-29T07:45:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПермінова, Л. А. Сучасні підходи до визначення складових характеристики викладача вищого навчального закладу / Л. А. Пермінова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 122–124. – Бібліогр.: с. 124 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6328-
dc.description.abstractУ статті розкриваються сучасні підходи до визначення характеристики викладча вищого навчального закладу. Ключові слова: характеристика викладача вищої школи.uk
dc.description.abstractIn the article the modern approaches to the determination of description of a teacher of a higher educational establishment have been considered. Keywords: description of teacher of higher school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectхарактеристика викладача вищої школиuk
dc.titleСучасні підходи до визначення складових характеристики викладача вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeModern going is near determination of constituents of description of teacher of higher educational establishmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf225.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.