Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6328
Назва: Сучасні підходи до визначення складових характеристики викладача вищого навчального закладу
Інші назви: Modern going is near determination of constituents of description of teacher of higher educational establishment
Автори: Пермінова, Л.А.
Ключові слова: характеристика викладача вищої школи
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Пермінова, Л. А. Сучасні підходи до визначення складових характеристики викладача вищого навчального закладу / Л. А. Пермінова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 122–124. – Бібліогр.: с. 124 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються сучасні підходи до визначення характеристики викладча вищого навчального закладу. Ключові слова: характеристика викладача вищої школи.
In the article the modern approaches to the determination of description of a teacher of a higher educational establishment have been considered. Keywords: description of teacher of higher school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6328
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf225.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.