Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63305
Назва: Використання цифрових сервісів при вивченні іноземної мови студентами спеціальності «прикладна лінгвістика»
Інші назви: Usage of digital services in foreign language learning by students majoring in applied linguistics
Автори: Канюк, Олександра Любомирівна
Бокоч, Тетяна Петрівна
Ключові слова: цифрові сервіси, вивчення іноземної мови, прикладна лінгвістика, студенти, digital services, foreign language learning, applied linguistics, students
Дата публікації: 2024
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Канюк О. Л. Використання цифрових сервісів при вивченні іноземної мови студентами спеціальності «прикладна лінгвістика»/ О. Л. Канюк, Т. П. Бокоч// Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – С. 67-71. – Бібліогр.: с. 70 (11 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303811
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Мета статті: розглянути аспекти використання цифрових ресурсів у процесі вивчення іноземної мови студентами спеціальності «Прикладна лінгвістика». Методи дослідження: аналіз та узагальнення педагогічної літератури; теоретичне узагальнення. Об’єктивні процеси становлення українського суспільства зумовлюють пошук ефективних шляхів підвищення якості освітнього процесу. Окрім професійних компетенцій, що включають певний набір умінь і навичок, сучасний фахівець повинен, відповідно до державних освітніх стандартів, володіти однією з іноземних мов та належним чином застосовувати її у своїй професійній діяльності. Рівень оволодіння студентами іноземною мовою безпосередньо залежить від ефективної методики викладання та застосування інформаційних технологій. Використання інформаційно-цифрових технологій підвищує інтерес студентів до навчання та сприяє зростанню їх мотивації щодо вивчення іноземної мови. Наш аналіз зосереджений на розкритті переваг і можливих викликів, які супроводжують використання цифрових інструментів у вивченні іноземних мов на вказаній спеціальності.
The purpose of the article: to consider aspects of the use of digital resources in the process of learning a foreign language by students of «Applied Linguistics» specialty. Research methods: analysis and generalization of pedagogical literature; theoretical generalization. The objective processes of the formation of Ukrainian society determine the search for effective ways to improve the quality of the educational process. In addition to professional competencies, which include a certain set of abilities and skills, a modern specialist by the state educational standards is to master one of the foreign languages and properly apply it in professional activities. The level of students` mastery of a foreign language directly depends on effective teaching methods and the use of information technologies. The use of information and digital technologies increases students` interest in learning and contributes to the growth of their motivation to learn a foreign language. We consider various aspects of the use of digital resources, such as mobile applications, virtual platforms, and online resources, as well as evaluate their impact on learning and the development of students' communication skills. The analysis is focused on revealing the advantages and possible challenges that accompany the use of digital tools in the study of foreign languages in this specialty. We explore how these tools can support and facilitate learning, looking in particular at their potential for interactive learning, self-directed learning, and student engagement. At the same time, we analyze possible challenges, such as the availability of technology, the need to train educators, and possible limitations associated with the use of digital tools in the educational process.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63305
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303811-Текст статті-701838-1-10-20240511.pdf611.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.