Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63345
Title: Штучний інтелект і вивчення іноземної мови
Other Titles: Artificial intelligence and learning a foreign language
Authors: Зубенко, О. В.
Keywords: штучний інтелект, іноземна мова, безпека, прогрес, індивідуалізація, заклад вищої освіти, artificial intelligence, foreign language, security, progress, individualization, institution of higher education
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Зубенко, О. В. Штучний інтелект і вивчення іноземної мови / О. В. Зубенко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 27. – С. 80–85. – Бібліогр.: с. 84–85 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_2/15.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Науковий прогрес охопив усю життєдіяльність суспільства, і найвищим його проявом сьогодні є створення штучного інтелекту (ШІ). Методи розпізнання образів за допомогою штучного інтелекту використовуються у медицині, виробництві, діагностиці, для забезпечення національної безпеки; системи ШІ використовуються банками в страховій діяльності та управлінні власністю. ШІ сприяє спрощенню технологічних процесів, може виконувати небезпечні завдання, допомагати людям із особливими потребами, а також сприяти вивченню нашої планети. Особливе місце ШІ займає в освіті, що передбачає персоналізований підхід до здобуття знань. Мета статті – визначити роль штучного інтелекту для вивчення іноземної мови в академічному середовищі. Предмет – особливості опанування іноземної мови за допомогою штучного інтелекту. Об’єкт – процес застосування штучного інтелекту на заняттях з вивчення іноземної мови у закладах вищої світи. Штучний інтелект визначено як можливість системи автономно підбирати найбільш якісний варіант вирішення проблеми, властивість коректно інтерпретувати зовнішні дані відповідно до поставленої мети. Яскравим прикладом застосування штучного інтелекту для ефективного вивчення іноземної мови є використання спеціально розроблених програм, додатків та так званих speaking robots, що передбачає багато видів різноманітної контрольованої діяльності у різноманітному форматі та забезпечує індивідуальний зворотній зв’язок 24/7. Використання ШІ на заняттях із вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти дозволяє створити заняття більш наочні та цікаві, підвищує інтенсивність навчального процесу, формує мотивацію до пізнавальної діяльності, активізує розумові здібності, залучає до роботи пасивних студентів, формує абстрактне та логічне мислення та сприяє індивідуалізації та інтенсифікації навчання через самостійну роботу з цифровими ресурсами. Однак дискусійним залишається питання безпеки застосування ШІ. Лише врахування усіх ризиків дасть змогу ефективно опановувати іноземну мову за допомогою ШІ. Перспектива подальших досліджень полягає у детальному аналізі позитивних та негативних сторін використання штучного у процесі опанування іноземної мови студентами закладів вищої освіти.
Scientific progress has covered all life activities of society, and its highest level today is the creation of artificial intelligence (AI). Pattern recognition methods with AI are used in medicine, production, and diagnostics, to ensure national security; AI systems are used by banks in insurance activities and property management. AI contributes to the simplification of technological processes, performs dangerous tasks, helps people with special needs, and also contributes to the study of our planet. AI occupies a special place in education, which involves a personalized approach to acquiring knowledge. The purpose of the article is to determine the role of artificial intelligence in learning a foreign language in an academic environment. The subject is the peculiarities of learning a foreign language with the help of artificial intelligence. The object is the process of using artificial intelligence in foreign language classes in higher education institutions. Artificial intelligence is defined as the system's ability to select the best solution to the problem autonomously, the ability to correctly interpret external data in accordance with the set goal. A clear example of AI use for effective foreign language learning is the use of specially developed programs, applications and so-called speaking robots, which provide many types of various controlled activities in a variety of formats with individual feedback 24/7. The use of AI in classes on learning a foreign language in institutions of higher education makes it possible to create classes that are more visual and interesting; increase the intensity of the educational process; form motivation for cognitive activity; activate mental abilities; engage passive students in work; form abstract and logical thinking; and promote individualization and intensification of learning through the independent work with digital resources. However, the question of AI security remains debatable. Only taking into account all risks will make it possible to learn a foreign language with AI effectively. The prospect of further research is in a detailed analysis of the positive and negative sides of AI use in learning a foreign language by students of higher education institutions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63345
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 2 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf533.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.