Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63411
Название: | Аналіз деяких систем та застосунків в моделі змішаного навчання в закладах середньої освіти |
Другие названия: | Analysis of particular systems and applications in the model of blended learning in secondary education institutions |
Авторы: | Рашевська, Н. В. |
Ключевые слова: | змішане навчання, заклади середньої освіти, системи підтримки навчання, тестові системи, імерсивний застосунок AR Book, blended learning, secondary education institutions, learning support systems, test systems, AR Book app |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | УжНУ " Говерла" |
Библиографическое описание: | Рашевська Н. В. Аналіз деяких систем та застосунків в моделі змішаного навчання в закладах середньої освіти / Н. В. Рашевська// Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – С. 167-172. – Бібліогр.: с. 171 (5 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303908 |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Сучасний світ ставить перед людиною задачу знаходитися в постійному пошуку навчальних відомостей, вчитися та самореалізовуватися в будь-яких умовах, вміти вибудовувати персональну траєкторію навчання, насичену засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Метою статті є аналіз деяких інформаційнокомунікаційних технологій та засобів, що можуть бути використані у процесі організації навчання у закладах середньої освіти за моделлю змішаного навчання. Методи дослідження: порівняльний аналіз деяких систем та технологій для підтримки змішаного навчання в закладах середньої освіти для виокремлення найбільш дієвих в сучасних умовах. В статті проаналізовано деякі інформаційно-комунікаційні технології та засоби, що можуть бути використані в процесі організації навчання в закладах середньої освіти за моделлю змішаного навчання; розглянуто їх переваги та недоліки з точки зору вчителя, учнів та батьків. Наведено порівняльний аналіз таких систем підтримки навчання як Moodle, Google Classroom, Human та Microsoft Teams, що є найбільш поширеними
в закладах середньої освіти України; розглянуто системи зворотного зв’язку Google Forms, Survio та Online Test Pad, які можуть бути використані для перевірки навчальних досягнень учнів як під час аудиторного так і позааудиторного навчання. Описано можливості, переваги та недоліки наведених систем тестування. Розглянуто імерсивний застосунок AR Book для візуалізації процесу навчання та можливості створення персонального освітнього середовища як для учня так і вчителя. The article analyzes some information and communication technologies and tools that can be used in the process of organizing education in secondary education institutions according to the model of blended learning; their advantages and disadvantages are considered from the point of view of the teacher, students, and parents. The purpose of the article is to analyze information and communication technologies and tools that can be used in the process of organizing education in secondary education institutions based on the model of mixed education. Research methods applied: comparative analysis of particular systems and technologies for supporting blended learning in secondary education institutions to identify the most effective in modern conditions. A comparative analysis of such learning support systems as Moodle, Google Classroom, Human and Microsoft Teams, which are the most common in secondary education institutions of Ukraine, is provided; feedback systems Google Forms, Survio and Online Test Pad are considered, as they can be used to control the educational achievements of students both during classroom and out-of-class education. The possibilities, advantages, and disadvantages of the given testing systems are described. Also, the AR Book immersive application for visualization of the learning process and the possibility of creating a personal educational environment for both the student and the teacher is considered. The proposed overview analysis of some software tools for organizing the learning process by the blended learning model does not reveal the multifaceted nature of information and communication technologies and requires a more thorough consideration and description, especially immersive technologies in the concept of learning organization. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63411 |
ISSN: | 2524-0609 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
303908-Текст статті-702020-1-10-20240512.pdf | 992.33 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.