Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63415
Title: Специфіка освіти у Великій Британії під час пандемії
Other Titles: Specifics of education in United Kingdom during the pandemic
Authors: Озарчук, І. В.
Чумакова, К. О.
Keywords: гібридна форма навчання, новітні технології, онлайн-навчання, організація освітнього процесу, очна форма навчання, hybrid form of education, new technologies, online learning, organization of the educational process, fulltime education
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Озарчук, І. В. Специфіка освіти у Великій Британії під час пандемії / І. В. Озарчук, К. О. Чумакова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 3, вип. 27. – С. 128–133. – Бібліогр.: с. 132–133 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_3/24.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Статтю присвячено дослідженню освітніх процесів під час пандемії коронавірусу у Великій Британії. Актуальність дослідження зумовлено необхідністю вивчення зарубіжного досвіту щодо навчання в екстремальних умовах, зокрема під час локдаунів, а у випадку з Україною – під час воєнного стану. Мета статті полягає у виявлені позитивних та негативних результатів впровадження нових підходів у навчанні під час нестандартних умов, у яких може опинитися освіта. Об’єктом дослідження є система освіти Великої Британії, а предметом – підходи у навчанні під час пандемії коронавірусу. У статті проаналізовано британські освітні платформи та дотичні до них сайти з метою виявлення позитивного та негативного досвідів навчання під час пандемії. Встановлено, що Велика Британія здебільшого зберегла освітній процес під час локдаунів, застосовуючи сучасні технології. Було створено максимальні умови для навчання здобувачів освіти з-за кордону. Велика Британія відновила повноцінне викладання в класичному форматі та прийняла іноземних студентів на очну або гібридну форму навчання, а обмеження були спрямовані насамперед на безпеку усіх учасників освітнього процесу. Водночас з’ясовано, що організація освітнього процесу у вищих навчальних закладах Великої Британії в умовах пандемії засвідчила, що такі предметні галузі, як медицина та деякі технічні й творчі професії, не можуть викладатися в онлайн-форматі. Встановлено, що британські викладачі, крім своїх традиційних обов'язків, виступають у ролі організаторів мультимедійних інформаційних систем. В період пандемії COVID-19 у Великій Британії було створено віртуальний ресурсний центр Oak National Academy, який містить ресурси для викладачів та студентів спеціалізованих закладів. На допомогу викладачам було запропоновано програми для організації дистанційного навчання. Міжнародною асоціацією університетів створено посібник з організації навчання в період закриття університетів, у якому описано й проаналізовано сучасні методи проведення онлайн-навчання, критерії вибору платформ і цифрових інструментів для навчання, наведено кращі практики університетів щодо організації роботи в онлайн-форматі. З’ясовано, що найбільшою проблемою, яку пандемія принесла сектору вищої освіти Великої Британії, стало зниження академічної мобільності та зменшення кількості потенційних іноземних студентів.
The article is devoted to the study of educational processes during the coronavirus pandemic in the United Kingdom. The relevance of the study is due to the need to study foreign experience in teaching in extreme and non-standard conditions, in particular during lockdowns, and in the case of Ukraine, during martial law. The purpose of the article is to identify the positive and negative results of introducing new approaches to teaching in non-standard conditions in which education may find itself. The object of the study is the education system of the UK, and the subject is approaches to teaching during the coronavirus pandemic. The article analyzes British educational platforms and related sites to identify positive and negative learning experiences during the pandemic. It is established that the UK has largely preserved the educational process during lockdowns using modern technologies. Maximum conditions were created for the education of foreign students. The UK resumed full-fledged teaching in the classical format and accepted foreign students for full-time or hybrid education, and the restrictions were aimed primarily at the safety of all participants in the educational process. At the same time, it was established that the organization of the educational process in British higher education institutions during the pandemic showed that such subject areas as medicine and some technical and creative professions cannot be taught online. It was found that British teachers, in addition to their traditional duties, act as organizers of multimedia information systems. During the COVID-19 pandemic, the Oak National Academy virtual resource center, which contains resources for teachers and students of specialized institutions, was created in the UK. Programs for organizing distance learning have been launched to help teachers. The International Association of Universities has created a guide to organizing learning during the period of university closure, which describes and analyzes modern methods of online learning, criteria for selecting platforms and digital learning tools, and best practices of universities in organizing online work. It has been established that the biggest problem that the pandemic has brought to the UK higher education sector has been a decrease in academic mobility and a decline in the number of potential international students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63415
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 3 2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.