Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63425
Название: Формування інфомедійної грамотності здобувачів вищої освіти як педагогічна проблема
Другие названия: Formation of infomediate literacy of higher education students as a pedagogical problem
Авторы: Cобченко, Т. М.
Кириленко, С. А.
Ключевые слова: здобувачі вищої освіти, інфомедійна грамотність, медіаосвіта, higher education students, infomediary literacy, media education
Дата публикации: 2024
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Cобченко Т. М. Формування інфомедійної грамотності здобувачів вищої освіти як педагогічна проблема/ Т. М. Cобченко, С. А. Кириленко// Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – С. 200-203. – Бібліогр.: с. 202 (12 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303916
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі формування інфомедійної грамотності майбутніх фахівців, що зумовлено динамічним прогресом інформаційних і медійних технологій, вільним доступом до великого масиву різної інформації, необхідністю критично мислити, аналізувати та створювати медіапродукти. Мета статті: аналіз сутності поняття інфомедійної грамотності здобувачів вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні (аналіз науково-педагогічних джерел, нормативно-правової бази), синтез, узагальнення отриманих результатів. Здійснено огляд чинної нормативно-правої вітчизняної бази щодо регулювання діяльності медіа та інформаційної сфери в Україні. Розглянуто Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, зокрема питання імплементації медіаосвіти в освітній процес вишів тощо. Проаналізовано підходи вітчизняних науковців щодо визначення сутності поняття «інфомедійна грамотність». Представлено авторську позицію сутності поняття «інфомедійна грамотність здобувачів вищої освіти», як складне особистісне утворення, що синтезує комплексні знання, вміння, навички, що необхідні людині для здійснення пошуку різного типу інформації, критичного аналізу та осмислення цієї інформації, створення та розповсюдження інформаційних і медійних продуктів відповідно професійних та особистісних потреб.
The article is devoted to the problem of forming infomediate literacy of future specialists, which is due to the dynamic progress of information and media technologies, free access to a large array of different information, and the need to think critically, analyze, and create media products. The purpose of the article is to analyze the essence of the concept of infomediate literacy of higher education students based on the analysis of scientific and pedagogical literature. Research methods applied: theoretical (analysis of scientific and pedagogical sources, regulatory framework), synthesis, and generalization of the results. The article provides an overview of the current legal and regulatory framework for the regulation of the media and information sphere in Ukraine. The Concept of Media Education Implementation in Ukraine is considered, in particular, the issue of implementing media education in the educational process of universities, etc. The article analyzes the approaches of domestic scholars to defining the essence of the concept of «infomediary literacy» and presents the author's position on the essence of the concept of «infomediary literacy of higher education students» as a complex personal formation that synthesizes the complex knowledge, skills, abilities that a person needs to search for different types of information, critically analyze and comprehend this information, create and disseminate information and media products by professional and personal needs. We see the prospects for further research in the definition and comparison of the forms and methods of formation of infomedia literacy in the training of law bachelors in higher education institutions of Ukraine and Poland.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63425
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
303916-Текст статті-702036-1-10-20240512.pdf597.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.