Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63429
Назва: Політичний менеджмент і маркетинг
Автори: Ключкович, Анатолій Юрійович
Петрінко, Віктор Степанович
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Політичниі менеджмент і маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 052 Політологія освітньої програми Політологія / розроб. В. С. Петрінко. Ужгород, 2023. 38 с.
Короткий огляд (реферат): Метою вивчення навчальної дисципліни «Політичний менеджмент і маркетинг» є надати студентам теоретичні й практичні знання щодо сутності політичного процесу, політичного менеджменту та маркетингу, технологій здобуття влади у демократичному суспільстві, де політика є публічним надбанням народу.
Тип: Text
Тип публікації: Робоча програма
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63429
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри політології і державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10311005_.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.