Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63490
Title: Виявлення переважаючого типу тональності у англомовних виданнях на тему війни в Україні
Other Titles: Defining the prevailing type of sentiment in English publications on the war in Ukraine
Authors: Гордійчук, М. І.
Keywords: тональність, війна, Україна, росія, електронні видання, негатив, tone, war, Ukraine, Russia, electronic media, negative
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гордійчук, М. І. Виявлення переважаючого типу тональності у англомовних виданнях на тему війни в Україні / М. І. Гордійчук // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 28. – С. 99–105. – Бібліогр.: с. 105 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/28/part_1/18.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: В статті здійснено аналіз текстів статей електронних англомовних видань, на тему війни в Україні, опублікованих різними англомовними електронними засобами масової інформації в 2022 році. Автори застосували методологію «мішок слів» для розкладання тексту на окремі слова, ігноруючи синтаксис й інформацію про зв'язки між словами, та класифікували їх за домінуючою емоційною тональністю. З метою класифікації слів на негативні, позитивні й інші тональності була використана бібліотека Loughran and McDonald. Аналіз продемонстрував, що більшість статей мають негативну емоційну тональність (60%), потім йдуть нейтральна (25%), змішана (10%) та позитивна (5%) тональності. Окреслена тенденція пов’язана із триваючим військовим протистоянням та стражданнями, котрі війна принесла народу України. Отримані результати свідчать про схожу динаміку кількості новин, негативних та позитивних слів в обраних виданнях під час аналізу періоду. Збільшення загальної кількості новин супроводжується збільшенням середньої кількості негативних та позитивних слів, що стосуються тематики війни в Україні. Ця тенденція відображає загальну зміну кількості згадок Російської Федерації в англомовних засобах масової інформації. Частка та співвідношення позитивних та негативних слів подібні в обраних виданнях, що може свідчити про загальне посилення емоційності текстів в конкретні періоди часу, пов'язані з воєнними, економічними та політичними подіями. Проте в усіх виданнях кількість негативних слів перевищує кількість позитивних, що підтверджує негативну настанову англомовних засобів масової інформації щодо Російської Федерації. В цілому, стаття дає уявлення щодо того, як аналіз настроїв може бути використаний для розуміння емоційної тональності новинних статей. Обраний метод аналізу дозволяє зробити висновок про збільшення взаємозв’язку між словами, відібраними для оцінки, та їх сентиментом, що пов’язано з подіями війни в Україні.
The article analyzes the texts of articles on the war in Ukraine published by various English-language electronic media in 2022. The authors used the "bag of words" methodology to decompose the text into individual words, ignoring syntax and information about the relationships between words, and classified them according to the dominant emotional tone. The Loughran and McDonald library was used to classify words into positive, negative, and other tones. The analysis showed that the majority of articles have a negative emotional tone (60%), followed by neutral (25%), mixed (10%) and positive (5%) tones. This trend is related to the ongoing military confrontation and the suffering that the war has caused to the people of Ukraine. The obtained results indicate similar dynamics of the number of news, negative and positive words in the selected publications during the analysis period. The increase in the total number of news items is accompanied by an increase in the average number of negative and positive words related to the war in Ukraine. This trend reflects a general change in the number of mentions of the Russian Federation in the English-language mass media. The share and ratio of positive and negative words are similar in the selected editions, which may indicate a general increase in the emotionality of the texts in specific periods of time associated with corresponding military, economic and political events. However, in all editions, the number of negative words exceeds the number of positive ones, which confirms the negative attitude of the English-language media towards the Russian Federation. Overall, the article provides insight into how sentiment analysis can be used to understand the emotional tone of news articles. The selected method of analysis allows us to conclude that there is an increase in the relationship between the words chosen for evaluation and their sentiment, which is related to the events of the war in Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63490
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 28 Том 1 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИЯВЛЕННЯ ПЕРЕВАЖАЮЧОГО ТИПУ ТОНАЛЬНОСТІ.pdf466.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.