Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63621
Назва: | Музично-звукові прийоми в композиції поетичних циклів Лесі Українки |
Інші назви: | Musical-sound methods in thе composition of роеtіс cycles ву Lesya Ukrayinka |
Автори: | Голомб, Лідія Григорівна |
Дата публікації: | 1995 |
Видавництво: | ВАТ "Патент" |
Бібліографічний опис: | Голомб, Л. Г. Музично-звукові прийоми в композиції поетичних циклів Лесі Українки/ Л. Г. Голомб // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: В.В. Барчан (гол. ред.), М.І. Сюсько, П.П. Чучка та ін. – Ужгород : Патент, 1995. – Вип. 1. – С. 90-96. – Бібліогр. : с. 96 (10 назв). – Рез. англ. |
Короткий огляд (реферат): | Musical-sound character of Lesya Ukrayinka's figurative associations determines the main signs of her impressionistic style, in which methods of polyphony, sound gradation, contrasts, rhythm change, musical pauses are of great importance. The principle of melodiousness in cycle arrangment consists in concentration of poetess creative attention not to the logic of objective oonnections or world realities, but to the inner logic of subjective psychological processes. Lesya Ukrayinka used the methods of music in order to create aesthetic efficacious composition structures, that enlarged essentially the possibilities of lyrica. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1euhMYue4b6Ygs6CAA7JajPV0wzCrd4sJ/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63621 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 1 - 1995 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тит. Філ. вип. 1 1995.pdf | 113.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.