Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63647
Title: Лексичні відтінки краси: гендерні особливості б’юті-блогів
Other Titles: Lexical nuances of beauty: gender features of beauty blogs
Authors: Білик, O. I.
Шеверак, І. Р.
Keywords: блоги про красу, гендерна лінгвістика, лексичні особливості, слова-підсилювачі, асоціативні слова, beauty blogs, gender linguistics, lexical characteristics, intensifier words, associative words
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Білик, O. I. Лексичні відтінки краси: гендерні особливості б’юті-блогів / O. I. Білик, І. Р. Шеверак / Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 29. – С. 94–98. – Бібліогр.: с. 98 (17 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_1/16.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню лексичних особливостей блогів про красу, які є популярними в сучасному онлайн середовищі, і зосереджується на різниці в мовленні чоловіків-блогерів та жінок-блогерів з погляду гендерної лінгвістики. Для аналізу вибрано дванадцять відеороликів, які містять огляди та відгуки про косметичні продукти та процедури щоденного догляду. Метою статті є виявлення спільних та відмінних ознак лексичного контенту б'юті-блогів. Предметом дослідження стали іменники на позначення продуктів краси, прикметники, які використовуються для опису цих продуктів та враження від них, а також слова-підсилювачі, якими послуговуються блогери у своїх відео. З'ясовано, що як чоловіки, так і жінки-блогерки активно користуються позитивно забарвленими та негативно забарвленими прикметниками для передачі своїх вражень. Виявлено відмінності у способі вираження незадоволення продуктом: чоловіки використовують більш прямий та інтенсивний спосіб вираження, тоді як жінки намагаються уникнути негативних оцінок. Досліджено лексичні відмінності у використанні слів для позначення кольорів. Колір є ключовим елементом у визначенні відтінків косметичних продуктів, а вживання асоціацій та нетрадиційних прикметників полегшує сприйняття термінів кольорів. На відміну від чоловіків, жінки-блогерки частіше використовують асоціативні слова, що робить свої описи більш живими та доступними для розуміння, підкреслюючи важливість відтінків для аудиторії. Досліджено використання слів-підсилювачів у мовленні б’юті-блогерів з врахуванням гендерної різниці. Жінки-блогерки використовують більш різноманітний спектр підсилювачів, а чоловіки-блогери, натомість, зазвичай обмежуються загальновживаними словами-підсилювачами. Вивчення лексичних особливостей блогів про красу з акцентом на гендерних відмінностях допомагає виявити тенденції, стиль та підходи, якими послуговуються блогери для створення привабливого контенту та ефективної комунікації з аудиторією.
The article is dedicated to the exploration of lexical characteristics of beauty blogs, which are popular in the contemporary online environment. The research focuses on the differences in the discourse of male and female bloggers from the perspective of gender linguistics. For the analysis, twelve videos have been selected that contain reviews and feedback about cosmetic products and daily skincare procedures. The aim of the article is to identify common and distinctive features of the lexical content in beauty blogs. The research examines nouns used to denote beauty products, adjectives employed to describe these products and impressions of them, as well as intensifiers utilized by bloggers in their videos. It has been found that both male and female bloggers actively use positively and negatively coloured adjectives to convey their impressions. Differences have been identified in the expression of dissatisfaction with a product: men use a more direct and intense expression, while women tend to avoid negative evaluations. Also, lexical differences in the use of words to denote colours have been investigated. Color is a key element in defining shades of cosmetic products, and the use of associations and non-traditional adjectives facilitates the perception of color terms. Unlike men, female bloggers more often use associative words to speak about colours, making their descriptions more vivid and accessible for understanding, emphasizing the importance of shades for their audience. Moreover, the use of intensifiers in the discourse of beauty bloggers has been examined. Female bloggers utilize a more diverse range of intensifiers, while male bloggers usually rely on commonly used intensifier words. Studying the lexical peculiarities of beauty blogs with a focus on gender differences helps to uncover trends, styles, and approaches employed by bloggers to create appealing content and effective communication with their audience.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63647
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 29 Том 1 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛЕКСИЧНІ ВІДТІНКИ КРАСИ.pdf337.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.