Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63651
Назва: Developing learner’s speaking skills in an online classroom
Інші назви: Розвиток навичок мовлення в умовах онлайн навчання
Автори: Goloshchuk, S. L.
Ключові слова: online teaching tools, speaking activities, speaking skills, means of sharing speaking material, lesson outline, онлайн навчання, оффлайн навчання, навички мовлення, способи обміну матеріалами онлайн, структура онлайн заняття
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Goloshchuk, S. L. Developing learner’s speaking skills in an online classroom / S. L. Goloshchuk // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 29. – С. 115–120. – Бібліогр.: с. 119–120 (13 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_1/20.pdf
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): The article focuses on planning and delivering effective speaking skills lessons in an online environment. The theoretical and practical approaches to planning and delivering effective English speaking classes online are discussed. Over the past time, teachers of all educational institutions are immensely forced to increase the use of technology in the teaching- learning process. The new teaching environment has brought new strategies and techniques to the classes. While teaching speaking can feel easier face-to-face in a number of ways, it is possible to adapt and teach speaking skills successfully online. The author studies the issue of the similarities and differences between face-to-face speaking lessons and online speaking lessons. The outline for an online speaking lesson with a detailed explanation of its elements is provided. The structure of the speaking class is viewed through the scope of its purpose and targeted speaking skills. The correlation between the activity, learning objective, and sought speaking strategy is presented. Practical ideas and suggestions for tools and activities to help learners develop speaking and pronunciation skills and improve students’ productive skills are presented. It is also offered online resources for developing speaking skills and provided a detailed description of their features so the teachers may choose the ones which will best benefit their learners. The author also discusses the ways and means how the teachers can display and share the speaking materials with the class. Implementation of virtual tools helps develop students’ speaking skills and requires knowledge and practice. Any tool and activity offered in the article allow both teachers and students of various language levels to improve their speaking class cooperatively and interactively.
Стаття присвячена актуальним питанням впровадження сучасних дистанційних освітніх технологій для вивчення англійської мови. Дане дослідження спрямоване на аналіз сучасних онлайн засобів для формування і вдосконалення навичок мовлення студентами вищих навчальних закладів. У ході дослідження автор конкретизує понятійний апарат навчання у форматі онлайн та оффлайн; виокремлює позитивні і негативні сторони навчання із застосуванням цифрових технологій у навчальному процесі в закладах вищої освіти; аналізує ефективність дистанційних технологій в контексті розвитку навичок мовлення. Детально охарактеризовані педагогічні шляхи впровадження мультимедійних засобів навчання під час вивчення іноземної мови як ключової умови фундаментальної підготовки кваліфікованого фахівця, орієнтованого на задоволення потреб сучасності. У статті подано детальний аналіз спільних та відмінних рис проведення занять, спрямованих на розвиток навичок мовлення в оффлайн та онлайн форматах. Автор статті пропонує план проведення онлайн заняття із детальним роз’ясненням його елементів. Такий підхід допоможе викладачам створити структуру заняття, яка може бути адаптована до будь-якої теми та рівня знань студентів. Ще одним важливим елементом для проведення онлайн заняття є способи відображення та обміну матеріалами для завдань із розвитку мовлення. Автор наводить практичні рекомендації та пропозиції передачі інформації, які були апробовані на заняттях зі студентами. Також пропонуються онлайн-ресурси для розвитку навичок мовлення із детальним описом їхніх особливостей, що дасть змогу освітянам обрати ті, які найбільше відповідають їхнім потребам. У зв’язку з цим розвиток навичок мовлення під час вивчення іноземної мови розглядається як шлях до творчості, роботи в новому середовищі та з людьми різних культур.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63651
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 29 Том 1 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPING LEARNER’S SPEAKING SKILLS IN AN ONLINE CLASSROOM.pdf369.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.