Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63724
Title: Reading in foreign language learning
Other Titles: Роль читання у вивченні іноземної мови
Authors: Kondra, O. V.
Keywords: reading, comprehension, fluency, language skills, reading strategies, читання, розуміння, вільне читання, мовні навички, стратегії читання
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Kondra, O. V. Reading in foreign language learning / O. V. Kondra // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 29. – С. 155–159. – Бібліогр.: с. 159 (5 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_1/28.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Alongside with writing, reading is one of the greatest achievements of human culture. It helps people to gain new knowledge, keep in touch with friends, get into the attractive world of literature and historical events that took place a long time ago. This article draws special attention to reading as the most essential vital skill, crucial in learning English or any other foreign language. The article emphasizes the importance of mastering the skill of reading comprehension for general education and for foreign language acquisition, considering it a powerful contribution to the process of studying. The article describes methods and approaches to teaching and mastering reading that contribute to the process success. It is also reveals the correlation between reading and other language skills and their interdependence. The article introduces various strategies in teaching reading and their specific features. All modern reading strategies are substantial and important in mastering reading skills as each of them has a particular place and plays a peculiar role in the development of reading comprehension. The author takes into consideration a special place of sub-skills in developing reading skills, namely grammar and vocabulary, and an ever-present relationship between each of them and reading. The article stresses at their role in mastering reading comprehension, especially the role of vocabulary. The article maintains that there is dependence between mental development and the level of reading fluency. Those who gain fluency in reading are good at any educational process. Therefore, reading is being given importance in the sphere of education. It is also considered as one of the most challenging areas, which requires more attention at any level of education.
Читання, як і письмо є одним із найбільших досягнень людської культури. Воно допомагає отримувати нові знання, підтримувати зв’язок із друзями, поринати у привабливий світ літератури та історичних подій, що відбулися дуже давно. Стаття привертає увагу до того факту, що читання є найнеобхіднішою життєво важливою навичкою, критичною і майже вирішальною для вивчення англійської чи будь-якої іноземної мови. В ній підкреслюється важливість набуття вміння повністю розуміти прочитане. Це вміння вкрай необхідне як для освіти взагалі так і для оволодіння іноземною мовою зокрема, тому що це вміння є потужним імпульсом для всіх когнитивних процесів. Стаття описує методи та підходи до навчання читанню, як процесу отримання інформації, які сприяють успішності у оволодінні цією навичкою. Вона розкриває залежність між читанням та іншими мовними навичками, їх взаємовплив. У статті представлено різні стратегії навчання читання та їх особливості. Усі сучасні стратегії в цій сфері важливі для оволодіння навичками читання, оскільки кожна з них займає особливе місце та відіграє свою спеціальну роль у розвитку розуміння прочитаного. Автор наголошує на важливості піднавичок в розвитку навичок читання, а саме граматики та лексики, постійний зв’язок між кожною з них і читанням. У статті підкреслена особлива функція граматики та лексики в опануванні розуміння прочитаного, особливо словникового запасу. У статті стверджується, що існує залежність між розумовим розвитком людини і та її рівнем вміння вільно читати. Ті, хто вміють вільно читати, добре справляються з будь-яким завданням під час навчального процесу. Тому читання посідає таке значне місце у сфері освіти. Також звертається увага на той факт, що читання це одна з найскладніших сфер, яка потребує підвищеної уваги на будь-якому рівні навчання.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63724
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 29 Том 1 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
READING IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING.pdf355.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.