Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63856
Title: Використання ділових ігор як інтерактивного методу навчання на заняттях англійської мови у ВНЗ
Other Titles: Using role-plays as an interactive method of teaching English for students
Authors: Юшак, В. М.
Міщук, І. М.
Галапчук-Тарнавська, О. М.
Keywords: ділова гра, комунікативна компетентність, мовна взаємодія, дидактичні функції, навчання, role-play, communicative competence, language interaction, didactic functions, learning
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Юшак, В. М. Використання ділових ігор як інтерактивного методу навчання на заняттях англійської мови у ВНЗ / В. М. Юшак, І. М. Міщук, О. М. Галапчук-Тарнавська // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 29. – С. 162–167. – Бібліогр.: с. 167 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_2/31.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У пропонованому дослідженні проаналізовано роль ділових ігор у сучасному освітньому просторі вищої школи. Виокремлено дидактичні функції ділових ігор на заняттях англійської мови, переваги використання ігор, їх класифікації. З’ясовано, що ділові ігри – це спеціально створені сценарії або завдання, які стимулюють розмову, сприяють активному слуханню, активізують використання мовного матеріалу, що вивчається, розвивають емпатію та сприйняття точок зору інших людей. Вони можуть мати різні форми: від настільних ігор до імпровізаційних дійств. Особлива атмосфера залучення та розваги створює сприятливу атмосферу під час занять іноземної мови і підвищує мотивацію до вивчення предмета. З метою підвищення ефективності та результативності під час планування ігрової діяльності необхідно враховувати певні параметри, а саме: місце і час їх проведення, тривалість, рівень знань та готовності студентів, ступінь складності навчання, матеріал, конкретні цілі, завдання та умови конкретного заняття і навіть настрій кожної групи студентів на занятті, забезпечення дидактичним матеріалом, чітке планування, контроль за процесом тощо. Використання ігор є доцільним на етапі узагальнення та систематизації матеріалів певного розділу чи теми. На етапі планування ділової гри варто взяти до уваги, що цей метод навчання включає ознайомлення студентів з ціллю завдання та умовами, формування груп, організацію гри і на завершальному етапі – аналіз і висновки результатів гри. З’ясовано, що у ділових іграх здобувачі вищої освіти практикують лексичні та граматичні конструкції, навчаються використовувати лексику в повсякденних ситуаціях, активізують мисленнєву діяльність, розвивають мовленнєву компетентність, вдосконалюють навички зв’язного висловлювання. Моделювання повсякденних ситуацій активізує використання граматичних та лексичних конструкцій у спілкуванні англійською мовою. У статті запропоновано комплекс ділових ігор на занятті з англійської мови на тему “Tourism and Conservation”.
The current study analyzes the role of role-playing in the modern university space. The didactic functions of role-plays in English classes, the advantages of using games, and their classifications have been highlighted. It has been found that role-plays are specially created scenarios or tasks that stimulate conversation, promote active listening, activate the use of language material being studied, and develop empathy and perception of other's points of view. They are of different forms: from board games to improvisational scenes. A special atmosphere of involvement and entertainment creates a favorable climate during foreign language classes and increases motivation to study the subject. To increase efficiency and effectiveness certain parameters must be taken into account when planning role-play activities: the place and time of their implementation, their duration, the level of knowledge and readiness of students, the degree of difficulty of learning, material, specific goals, tasks and conditions of a specific class and even the mood of each group of students at a class, supply of didactic material, clear planning, process control, etc. The use of role-plays is appropriate at the stage of generalization and systematization of materials of a certain unit or topic. At the stage of planning a role-play, it is worth taking into account that this teaching method includes the introduction of a purpose and conditions of a role-play to students, formation of groups, organization of a role-play, and at the final stage – analysis and conclusions of a role-play results. It has been revealed that during role-plays students learn to use lexical and grammatical constructions, practise vocabulary in everyday situations, activate thinking activity, develop communicative competence, and improve the skills of coherent expression. Modeling everyday situations activates the use of grammatical and lexical constructions in English communication. The article offers a set of role-plays for the English class on the topic "Tourism and Conservation".
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63856
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 29 Том 2 2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.