Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64019
Title: Проекція авторського образу через фікціональний дискурс у трилогіях Фредеріка Беґбеде про Марка Марроньє та Октава Паранго
Other Titles: Projection of author's image through fictional discourse in Frederic Beigbeder's trilogies of Marc Marronier and Octave Parango
Authors: Парамонов, Б. І.
Keywords: сучасна французька література, Фредерік Беґбеде, ідентичність, автофікціональність, автообраз, modern French literature, Frédéric Beigbeder, identity, autofiction, autoimage
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Парамонов, Б. І. Проекція авторського образу через фікціональний дискурс у трилогіях Фредеріка Беґбеде про Марка Марроньє та Октава Паранго / Б. І. Парамонов // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 30. – С. 293–297. – Бібліогр.: с. 297 (17 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/30/54.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті досліджено актуальні тенденції автобіографічного письма у сучасній французькій літературі, зокрема в контексті автофікціональності, з фокусом на творчості Фредеріка Беґбеде. Ґрунтуючись на впливі різних дослідницьких течій, таких як сюрреалізм, Новий роман і лаканівський психоаналіз, звертається увага на механізми проекції авторського образу через персонажів власних творів. Досліджуються персонажі романістики Фредеріка Беґбеде Марк Марроньє та Октав Паранго, виявляються зв’язки між їхнім життєвим досвідом та світоглядом Фредеріка Беґбеде, висвітлюються його погляди на сучасне суспільство та культуру. За допомогою інтерв’ю та творів в яких образ справжнього Фредеріка Беґбеде є центральним, простежується прямий зв’язок автора з його фікційними проекціями. Аналізується як особисті переживання та соціокультурні спостереження Беґбеде транслюються через створених ним персонажів і фікціональні сюжети, стимулюючи читачів до критичного осмислення сучасних соціальних явищ. В трилогії Марка Марроньє розглядається занепад цінностей богемної спільноти та питання людської екзистенціальної кризи, а фікційний образ Октава Паранго надає гострі коментарі щодо культурних, соціальних і політичних наслідків рекламної індустрії та споживчого капіталізму. Дослідження проливає світло на динаміку сучасної літератури, виявляючи ключові моменти взаємодії між особистістю автора та вигаданими світами, які він конструює. Пропонуються нові перспективи у вивченні авторської проєкції в літературі, закликаючи дослідників до глибшого розуміння взаємодії між літературою, ідентичністю та соціокультурним дискурсом у сучасному світі. Матеріал статті сприяє подальшому розгляду питань проекції авторського образу на сприйняття та реакції читачів; впливу психоаналітичних теорій на взаємодію між особистим досвідом автора та його літературної творчості; процесів адаптації та інтерпретації авторських творів у різних культурних та мовних середовищах; ролі авторства та особистої ідентичності у цифровій епосі, включно з впливом соціальних медіа і цифрових платформ на процеси самовираження та літературної творчості.
The article examines current trends in autobiographical writing in modern French literature, particularly in the context of autofiction, with a focus on the works of Frédéric Beigbeder. Based on the influence of various research currents, such as surrealism, the New Novel and Lacanian psychoanalysis, attention is paid to the mechanisms of the projection of author’s image through the characters of his own works. The characters of Frédéric Beigbeder’s novels Marc Marronier and Octave Parango are studied, the connections between their life experiences and Frédéric Beigbeder’s worldview are revealed, and his views on modern society and culture are highlighted. With the help of interviews and works in which the image of the real Frédéric Beigbeder is central, the direct connection of the author with his fictional projections is traced. It is analyzed how Beigbeder’s personal experiences and socio-cultural observations are transmitted through the characters and fictional plots he created, stimulating readers to critically analyze contemporary social phenomena. Marc Marronier’s trilogy deals with the decline of bohemian values and the question of human existential crisis, while Octave Parango’s fictional character provides sharp commentary on the cultural, social and political consequences of the advertising industry and consumer capitalism. The study sheds light on the dynamics of modern literature, revealing key points of interaction between the author’s personality and the fictional worlds he constructs. New perspectives are offered in the study of authorial projection in literature, calling researchers to a deeper understanding of the interaction between literature, identity, and sociocultural discourse in the modern world. The material of the article contributes to further consideration of the issues of the projection of the author’s image on the perception and reactions of readers; the impact of psychoanalytic theories on the interaction between the author’s personal experience and his literary creativity; the processes of adaptation and interpretation of author’s works in different cultural and linguistic environments; the role of authorship and personal identity in the digital age, including the impact of social media and digital platforms on the processes of self-expression and literary oeuvre.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64019
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 30 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОЕКЦІЯ АВТОРСЬКОГО ОБРАЗУ.pdf412.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.