Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64097
Title: Формування сучасного глобального світогляду філолога (на прикладі творчості Г. Гейне)
Other Titles: The formation of the modern global outlook of a philologist (on the example of the work of H. Hene)
Authors: Шкіль, К. П.
Keywords: майбутній філолог, філологічна майстерність, професійна підготовка, мовна підготовка, самостійна робота, future philologist, philological mastery, professional training, educational training, independent work
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Шкіль, К. П. Формування сучасного глобального світогляду філолога (на прикладі творчості Г. Гейне) / К. П. Шкіль // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 31. – С. 94–98. – Бібліогр.: с. 98 (4 назви); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/31/17.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті досліджується поняття «світогляд», яке розглядається як система поглядів, оцінок та образних уявлень про світ та місце в ньому людини, загальне ставлення людини до навколишньої дійсності та самої себе, а також обумовлені цими поглядами основні життєві позиції людей, їх переконання, ідеали, принципи пізнання та діяльності, ціннісні орієнтації. Світогляд являє собою форму самосвідомості людини і суспільства, систему узагальнених поглядів щодо місця людини у світі та взаємовідносин з ним. Світогляд засновується на співвіднесенні дійсного та уявного, теорії та практики, досвіду, переконань та ідеалів. У ньому поєднуються в єдину систему принципи, знання, ідеали, цінності, надії, вірування, погляди на сенс і мету життя, які визначають діяльність індивіда або соціальної чи національної групи та органічно включаються у людські вчинки й норми поведінки. Основу світогляду складають відповіді на загальні питання, котрі стосуються стосунків людини зі світом. Залежно від цих відповідей, людина здатна по-різному взаємодіяти зі світом. Це питання про походження людини, її теперішній статус у світобудові, її майбутнє. З’ясовано, що процес професійної підготовки філолога має певні етапи та передбачає загальну, спеціально-професійну та особистісну підготовку. Увага акцентується на особистісній підготовці майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення дисциплін мовного та педагогічного циклів. У статті робиться спроба визначити світогляд як феномен сучасної культури. Автор зближує світогляд з інтелектуальними та духовними практиками, демонструє його процесуальний характер. Особливе місце приділено структурі та методам формування світогляду як цілісному уявленню про природу, суспільство, людину, що виражається в системі цінностей та ідеалів особистості, соціальної групи, суспільства.
The article explores the concept of “outlook”, which is seen as a system of views, evaluations and figurative manifestations about the world and place in a new person, the outer space of people to the utmost efficiency of themselves, as well as their understanding looking at the basic living positions of people, their transformations, ideals, principles of knowledge and activity, valuable orientation. a form of self-knowledge of people and marriage, a system of hidden views of people’s place in the world and their relationship with it. The outlook is based on the findings of action and evidence, theory and practice, evidence, transformation and ideals. Everyone will unite into a single system the principles, knowledge, ideals, values, hopes, beliefs, look at the feelings and ways of life that signify the activity of an individual or a social or national group and organically turn on in human habits and norms of behavior. The basis of the worldview is the answers to general questions concerning the relationship between man and the world. Depending on these answers, a person is able to interact with the world in different ways. This is a question about the origin of man, his current status in the world structure, his future. It is clear that the process of professional training of a philologist has multiple stages and transfers underground, special-professional and special training. Our focus is on the special preparation of future philological teachers in the process of learning the disciplines of the modern and pedagogical cycles. The statistics try to identify the light gaze as a phenomenon of contemporary culture. The author brings the worldview closer to intellectual and spiritual practices, demonstrating its procedural nature. Particular attention is paid to the structure and methods of molding the light as a holistic view of nature, society, and man, which is expressed in the system of values and ideals of an individual, social group, and society.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64097
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 31 2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.