Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-02-01T07:38:27Z-
dc.date.available2016-02-01T07:38:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрокопів, Л. М. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) / Л. М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 141–143. – Бібліогр.: с. 143 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи. Ключові слова: малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа.uk
dc.description.abstractIn the article the progress in littlecomplete school of Ukraine and Russia trends has been analysed. General issues and prospects of development of rural littlecomplete school are reflected. Advantages of development of rural school are grounded. Keywords: littlecomplektnist', general school, littlecomplete school, littlenumeral school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмалокомплектністьuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.subjectмалокомплектна школаuk
dc.subjectмалочисельна школаuk
dc.titleСучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект)uk
dc.title.alternativeModern approaches to the work with littlecomplete school in Russia and Ukraine (comparative approach)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.