Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410
Назва: Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект)
Інші назви: Modern approaches to the work with littlecomplete school in Russia and Ukraine (comparative approach)
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Прокопів, Л. М. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) / Л. М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 141–143. – Бібліогр.: с. 143 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи. Ключові слова: малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа.
In the article the progress in littlecomplete school of Ukraine and Russia trends has been analysed. General issues and prospects of development of rural littlecomplete school are reflected. Advantages of development of rural school are grounded. Keywords: littlecomplektnist', general school, littlecomplete school, littlenumeral school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.