Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410
Title: | Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) |
Other Titles: | Modern approaches to the work with littlecomplete school in Russia and Ukraine (comparative approach) |
Authors: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Keywords: | малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Прокопів, Л. М. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) / Л. М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 141–143. – Бібліогр.: с. 143 (6 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи.
Ключові слова: малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа. In the article the progress in littlecomplete school of Ukraine and Russia trends has been analysed. General issues and prospects of development of rural littlecomplete school are reflected. Advantages of development of rural school are grounded. Keywords: littlecomplektnist', general school, littlecomplete school, littlenumeral school. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6410 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОБОТИ МАЛОКОМПЛЕКТНОЇ ШКОЛИ В РОСІЇ ТА УКРАЇНІ.pdf | 188.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.