Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64118
Название: Мовний аналіз сучасних медіатекстів та їх роль у формуванні громадської думки
Другие названия: Language analysis of modern media texts and their role in the formation of public opinion
Авторы: Грищенко, О. В.
Плеханова, Т. М.
Глеб, О. В.
Ключевые слова: традиційній текст, цифровий медіа-дискурс, ситуативність, інформативність, зміст, прагматичність, traditional text, digital media discourse, situationality, informativeness, meaning, pragmatism
Дата публикации: 2023
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Грищенко, О. В. Мовний аналіз сучасних медіатекстів та їх роль у формуванні громадської думки / О. В. Грищенко, Т. М. Плеханова, О. В. Глеб // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 31. – С. 157–161. – Бібліогр.: с. 161 (10 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/31/28.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): В розрізі проблематики інформатизованого суспільства виникає необхідність дослідження впливу медіатекстів на формування громадської думки. Очевидно, що головне місце в цьому соціальному явищі, яке є специфічним соціальним феноменом, займають засоби масової інформації. Йдеться про підтримку і технічні засоби поширення інформаційного продукту, який домінував, домінує і буде домінувати у матеріальному, нематеріальному і духовному всесвіті. У цьому сенсі на початку століття не було жодної модифікації, яка могла б призвести до еволюційних змін без прямого впливу цього механізму – засобів масової інформації, вплив яких сьогодні відчуває кожен член сучасного суспільства. Мовний аналіз сучасних медіатекстів приводить до обговорення численних прагматичних концепцій. Повний опис медіа-тесту повинен включати його інтенційність, прийнятність, ситуативність, інформативність, інтертекстуальність, когезію та когерентність. Загальна презентація досліджуваної теми включає дослідження понять, пов’язаних з технологізацією комунікаційних контекстів та впливом цього явища на формування громадської думки. Відомо, що одержувачі медіатекстів використовують усі засоби, які є в їхньому розпорядженні, для того, щоб передати інформацію відправнику у зрозумілому та лаконічному стилі. Саме тому медіатекст характеризуються чіткістю, ясністю і точністю викладу. Актуальність представленої роботи пояснюється тим, що письмовий мовний акт, переданий у цифровому форматі (медіатекст), стає елементом, який можна виміряти та проаналізувати за допомогою мовного аналізу. На відміну від друкованого тексту, цифрове вираження мовного акту розширює сферу його включення за рахунок введення емоційних чинників.
In the context of the informatised society, there is a need to study the impact of the mediatexts on the formation of public opinion. Obviously, the main place in this social phenomenon, which is a specific social phenomenon, is occupied by the mass media. It is about the support and technical means of disseminating an information product that has dominated, dominates and will continue to dominate the entire material, immaterial and spiritual universe. In this sense, at the beginning of the century, there was no modification that could lead to evolutionary changes without the direct influence of this mechanism – the mass media, whose influence is felt today by every member of modern society. The linguistic analysis of modern mediatexts leads to the discussion of numerous pragmatic concepts. A complete description of a mediatest should include its intentionality, acceptability, situationality, informativeness, intertextuality, cohesion and coherence. The general presentation of the topic under study includes the study of concepts related to the technologisation of communication contexts and the impact of this phenomenon on the formation of public opinion. It is known that the recipients of mediatexts use all the means at their disposal to convey information to the sender in a clear and concise style. That is why mediatexts are characterised by clarity, precision and accuracy of presentation. The relevance of the presented work is explained by the fact that a written speech ac1t transmitted in a digital format (mediatext) becomes a measurable element, becomes an element that can be measured and analysed by means of linguistic analysis. Unlike printed text, the digital expression of a speech act expands the scope of its inclusion by introducing emotional factors.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64118
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 31 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МОВНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕДІАТЕКСТІВ ТА ЇХ РОЛЬ.pdf358.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.