Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/642
Title: Деякі аспекти застосування інтернет-технологій в системі вищої освіти
Other Titles: To the issue of the use of internet technologies in the system of higher education
Authors: Повідайчик, Оксана Степанівна
Keywords: Інтернет-технології, вища освіта, віртуалізація університету
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Повідайчик, О. С. Деякі аспекти застосування інтернет-технологій в системі вищої освіти [Текст] / О. С. Повідайчик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 154–156. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 156 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджено деякі аспекти застосування Ін- тернет-технологій в системі вищої освіти. Проаналізова- но наукові підходи і зарубіжний досвід інтеграції означених технологій у вищій школі. З’ясовано механізми підвищення ефективної Інтернет-взаємодії суб’єктів освітнього про- цесу в умовах обмеженості матеріально-технічних ресурсів університету. Ключові слова: Інтернет-технології, вища освіта, вір- туалізація університету.
Description: The article examines some aspects of the use of Internet technologies in higher education. Scientific approaches and perspectives of integration aforementioned technologies in higher education are analyzed. The mechanisms of increasing effective Internet interaction of the educational process with limited inputs of University are clarified. Keywords: Internet technologies, higher education, virtualization of University.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/642
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ.pdf305.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.