Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6420
Title: Дослідження феномену соціалізації в наукових концепціях розвитку особистості
Other Titles: Researching the phenomenon of socialization in scientific concepts of personality development
Authors: Рюль, Вікторія Олександрівна
Keywords: соціалізація, інтерналізація, індивідуальність, адаптація, соціальна роль, ідентичність
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Рюль, В. О. Дослідження феномену соціалізації в наукових концепціях розвитку особистості / В. О. Рюль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 150–154. – Бібліогр.: с. 154 (18 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті досліджується феномен соціалізації в наукових концепціях розвитку особистості. Проводиться аналіз філософських, соціологічних, соціально-психологічніх, соціально-педагогічних наукових концепцій на предмет вивчення соціалізації як феномену. В даній статті було виділено два основних підходи до дослідження соціалізації: в рамках суб'єктно-об'єктного підходу – особистості відводиться роль об'єкта по відношенню до суспільства; в рамках суб'єктно-суб'єктного підходу – особистість розглядається як активний суб'єкт процесу соціалізації. Ключові слова: соціалізація, інтерналізація, індивідуальність, адаптація, соціальна роль, ідентичність.
The phenomenon of socialization in scientific concepts of personality development has been analysed in the given article. The analysis of philosophical, sociological, socio-psychological, socio-pedagogical scientific concepts on the subject of learning socialization as a phenomenon has been conducted. Two basic approaches in the investigation of socialization have been singled out in this article: subject-objective approach – when the person takes the role of object in the relation to society; subjective-subjective approach – when a person is regarded as an active subject of process of socialization. Keywords: socialization, internalization, personality, adaptation, social role, identity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6420
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ.pdf221.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.