Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64395
Title: Преміювання як засіб мотивації працівників
Other Titles: Rewarding as a means of motivating employees
Authors: Кривенко, Е. Ю.
Keywords: мотивація, оплата праці, преміювання, працівник, роботодавець, підприємство, заохочення, motivation, remuneration, bonuses, employee, employer, enterprise, encouragement
Issue Date: 2023
Citation: Кривенко Е. Ю. Преміювання як засіб мотивації працівників/ Е. Ю. Кривенко //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2023. – №3. – С. 178-182 – Бібліогр.: с. 181-182 (13 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/284661/278749
Abstract: Сьогодні вітчизняні підприємства заінтересовані у кваліфікованих і професійних працівниках, від яких залежить їх процвітання. У той же час, щоб працівник сумлінно виконував свою роботу, його необхідно стимулювати, гарантувати гідну оплату праці, кар’єрний ріст, інші матеріальні та моральні блага. Одним із дієвих засобів мотивації є преміювання, яке виконує функцію забезпечення заінтересованості працівників у результатах праці. Тому метою цієї статті є дослідження преміювання як додаткового стимулювання, що має перспективний мотивуючий вплив на працівника. У роботі зроблено висновок, що для підвищення продуктивності й ефективності діяльності підприємств, що працюють в умовах сучасних викликів, необхідно постійно вдосконалювати методи мотивації персоналу. Оскільки мотивація виступає важливою загальною функцією управління, без якої неможлива ефективна діяльність будь-якого підприємства. Грамотний підхід до мотивування може дати такі переваги, як підвищення якості виконуваної роботи і продуктивності підприємства; формування позитивної і доброзичливої атмосфери в колективі; зниження плинності кадрів; підвищення відповідальності з боку працівників. Водночас мотивація до праці не буде ефективною, якщо не будуть вирішені проблеми матеріального стимулювання, серед яких преміювання працівників як один із вагомих засобів їх мотивації. Зазначено, що преміювання є винагородою за працю, що стосується додаткового стимулювання праці, виконує функцію забезпечення заінтересованості працівників у результатах праці та має перспективний мотивуючий вплив на них. До характерних рис віднесено: премія є одним із найважливіших стимулів, за допомогою якого керівництво організації може спонукати працівників до підвищення їх інноваційної активності; премія є засобом грошового заохоченням працівників, що відіграє додаткову роль у структурі заробітної плати; ключовою вимогою для нарахування премії є наявність у таких осіб понаднормових показників роботи або інших досягнень, обсяг яких не передбачений посадовими обов’язками.
Today, domestic enterprises are interested in qualified and professional workers, on whom their prosperity depends. At the same time, in order for the employee to faithfully perform his work, he must be stimulated, guaranteed decent wages, career growth, and other material and moral benefits. One of the effective means of motivation is bonus, which performs the function of ensuring employees’ interest in work results. Therefore, the purpose of this article is to study bonuses as an additional incentive that has a promising motivating effect on the employee. The work concludes that in order to increase the productivity and efficiency of the enterprises operating in the conditions of modern challenges, it is necessary to constantly improve the methods of motivating personnel. Because motivation is an important general function of management, without which the effective operation of any enterprise is impossible. A competent approach to motivation can give such benefits as improving the quality of the work performed and the productivity of the enterprise; formation of a positive and friendly atmosphere in the team; decrease in personnel turnover; increasing responsibility on the part of employees. At the same time, motivation to work will not be effective if the problems of material stimulation are not solved, including bonusing of employees as one of the important means of their motivation. It is noted that the bonus is a reward for work, which refers to additional stimulation of work, performs the function of ensuring the interest of employees in the results of work and has a promising motivating effect on them. The characteristic features include: the award is one of the most important incentives, with the help of which the management of the organization can encourage employees to increase their innovative activity; bonus is a means of monetary incentive for employees, which plays an additional role in the salary structure; the key requirement for awarding the bonus is the presence of such persons overtime performance or other achievements, the extent of which is not provided for by job duties.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64395
ISSN: 2788-6018
Appears in Collections:2023 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
284661-Текст статті-656299-1-10-20230714.pdf253.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.