Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попадич, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-17T16:39:04Z | - |
dc.date.available | 2024-08-17T16:39:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Попадич О. Психологія освітньої діяльності: навчально-методичні рекомендації для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) освітньо-наукової програми «Хімія». Ужгород, Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ». 2024. 46 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460 | - |
dc.description.abstract | За сучасних умов глобальної, космічної за своїм масштабом творчої діяльності та поведінки людей інноваційні технології освітнього процесу дозволяють не тільки поглибити та інтенсифікувати когнітивну сферу особистості студента, а й гуманістично спрямувати, інтеріозувати її за змістом, оптимальними компонентами та структурними елементами. Це зумовлено також особливим значенням формування самодостатньої особистості, розвинутої індивідуальності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.subject | Психологія, діяльність, освітня діяльність, педагог, педагогічне спілкування | uk |
dc.title | Психологія освітньої діяльності | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичка_Психологія освітньої діяльності_Магістр_Попадич_24-25-3.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.