Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460
Title: Психологія освітньої діяльності
Authors: Попадич, Олена Олександрівна
Keywords: Психологія, діяльність, освітня діяльність, педагог, педагогічне спілкування
Issue Date: 2024
Publisher: Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Попадич О. Психологія освітньої діяльності: навчально-методичні рекомендації для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) освітньо-наукової програми «Хімія». Ужгород, Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ». 2024. 46 с.
Abstract: За сучасних умов глобальної, космічної за своїм масштабом творчої діяльності та поведінки людей інноваційні технології освітнього процесу дозволяють не тільки поглибити та інтенсифікувати когнітивну сферу особистості студента, а й гуманістично спрямувати, інтеріозувати її за змістом, оптимальними компонентами та структурними елементами. Це зумовлено також особливим значенням формування самодостатньої особистості, розвинутої індивідуальності.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.