Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460
Назва: | Психологія освітньої діяльності |
Автори: | Попадич, Олена Олександрівна |
Ключові слова: | Психологія, діяльність, освітня діяльність, педагог, педагогічне спілкування |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ» |
Бібліографічний опис: | Попадич О. Психологія освітньої діяльності: навчально-методичні рекомендації для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) освітньо-наукової програми «Хімія». Ужгород, Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ». 2024. 46 с. |
Короткий огляд (реферат): | За сучасних умов глобальної, космічної за своїм масштабом творчої діяльності та поведінки людей інноваційні технології освітнього процесу дозволяють не тільки поглибити та інтенсифікувати когнітивну сферу особистості студента, а й гуманістично спрямувати, інтеріозувати її за змістом, оптимальними компонентами та структурними елементами. Це зумовлено також особливим значенням формування самодостатньої особистості, розвинутої індивідуальності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64460 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичка_Психологія освітньої діяльності_Магістр_Попадич_24-25-3.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.