Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64461
Название: | Теорія виховання |
Авторы: | Попадич, Олена Олександрівна |
Ключевые слова: | Виховання, виховний процес, початкова школа, учні початкової школи, закономірності виховання, принципи виховання, напрями виховання, методи, засоби, прийоми виховання |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ» |
Библиографическое описание: | Попадич О. Теорія виховання: навчально-методичні рекомендації для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта освітньої програми «Початкова освіта». Ужгород : Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ». 2024. 116 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), Закон України «Про освіту» в основу пріоритетних принципів розвитку системи освіти поклали гуманізацію і демократизацію всіх її складників, а також національну спрямованість, що свідчить про невіддільність освіти від національного ґрунту. Як зазначено в цих документах, нова українська школа повинна забезпечувати всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, виявлення її талантів, розумових і фізичних здібностей; виховувати громадян, здатних до свідомого суспільного вибору і творчого збагачення культурного потенціалу народу; готувати для народного господарства кваліфікованих працівників і фахівців високого рівня. За умов становлення та розвитку незалежної України роль духовних і моральних засад, які визначають поведінку людини, сприяють утвердженню її активної життєвої позиції, дедалі зростатиме. Кожен має усвідомлювати, що наша мораль увібрала в себе як загальнолюдські моральні цінності, так і загальноприйняті норми поведінки. Аналіз наукового доробку, спрямованого на підвищення ефективності професійної підготовки майбутнього вчителя, свідчить, що традиційна система викладання педагогіки не відповідає вимогам, які висуває суспільство перед сучасним учителем, формує інтелектуального споживача, пасивного виконавця. Недостатній рівень розвитку педагогічних умінь майбутнього вчителя, невміння застосовувати здобуті знання у практичній діяльності засвідчує про відсутність у студентів глибоких знань стосовно сутності головних педагогічних процесів, явищ, понять, законів, закономірностей. Щоб покращити підготовку студентів до практичної педагогічної діяльності, сформувати їхню особистість відповідно до вимог сучасної школи, необхідно пов’язати процес навчання з майбутньою педагогічною діяльністю. Специфіка підготовки вчителя початкової школи полягає у багатофункціональності його діяльності. Учитель повинен не лише володіти предметними знаннями і вміннями, а також мати здібність до моделювання, планування, проєктування навчально-виховного процесу, що допоможе ефективно формувати особистість школяра. Реформування системи освіти в сучасній Україні вимагає підвищення рівня підготовки фахівців, яке забезпечить опанування студентами вищих навчальних закладів курсу «Теорія виховання». Навчальна дисципліна «Теорія виховання» має на меті вдосконалити теорію і технологію виховної діяльності майбутніх учителів початкових класів, спрямована на ґрунтовне вивчення фундаментальних питань освіти і виховання, а також засвоєння загальних закономірностей, принципів, методів і форм навчання і виховання молодших школярів. Завдяки проведенню занять із теорії виховання у майбутніх учителів сформується система педагогічних умінь, більше розвиватимуться їхні педагогічні здібності, які дозволять їм стати майстрами педагогічної справи. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Методичні рекомендації |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64461 |
Располагается в коллекциях: | Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичка_Теорія виховання_Бакалаври_Попадич_24-25-3.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.