Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛінніков, Святослав Валерійович-
dc.contributor.authorМиронюк, Іван Святославович-
dc.date.accessioned2024-08-17T17:50:18Z-
dc.date.available2024-08-17T17:50:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛінніков С.В., Миронюк І.С. Маркетингові стратегії: оцінка перспективи адаптації та застосування методів оцінки ефективності у сфері громадського здоров’я. Public Health Journal. 2024; Вип. 1 (5): 102-108.uk
dc.identifier.issn2786-7293-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64464-
dc.description.abstractМета роботи – оцінити можливості та перспективність адаптації методик та методів оцінки ефективності бізнесових маркетингових стратегій у системах моніторингу й оцінки ефективності інформацій-но-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я. Матеріали та методи. Використано результати вивчення та практичного застосування різних інструмен- тів оцінки ефективності маркетингових стратегій та рекламних кампаній, які широко використовуються у сфері бізнесу. Застосовано бібліосемантичний метод дослідження, метод логічно-структурного та контент-аналізу. В основу дослідження покладено системний підхід. Результати. Представлено аналіз базових підходів до оцінки ефективності рекламних кампаній у сфері бізнесу та оцінено можливості адаптації окремих компонентів до застосування в системі оцінки якості інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я. Визначено пріоритетність комунікаційної складової частини оцінки ефективності та представлено варіанти поширених методів і методик оцінки на різних етапах впровадження рекламної кампанії з акцентом на можливості застосування у сфері громадського здоров’я. Висновки. Існує великий потенціал напрацьованих сферою бізнесу методик оцінки ефективності маркетингових стратегій для застосування у галузі громадського здоров’я та промоції здорового способу життя. Перспективи використання цих методик у сфері громадського здоров’я дозволять не лише ефективно оцінювати рекламні кампанії, спрямовані на збереження та покращення здоров’я населення, але й перетворювати стратегії на засоби впливу на поведінку громадянuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Острозька академія»uk
dc.subjectгромадське здоров'яuk
dc.subjectмаркетингові стратегі\uk
dc.subjectмоніторинг і оцінка ефективностіuk
dc.subjectпромоція здоров’я.uk
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ: ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВИ АДАПТАЦІЇ ТА ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ У СФЕРІ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Яuk
dc.title.alternativeMarketing strategies: assessing the prospects for adaptation and application of performance evaluation methods in public healthuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка перспективи адаптації оцінки ефективності в ГЗ_стаття.pdf350.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.