Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64464
Назва: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ: ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВИ АДАПТАЦІЇ ТА ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ У СФЕРІ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я
Інші назви: Marketing strategies: assessing the prospects for adaptation and application of performance evaluation methods in public health
Автори: Лінніков, Святослав Валерійович
Миронюк, Іван Святославович
Ключові слова: громадське здоров'я, маркетингові стратегі\, моніторинг і оцінка ефективності, промоція здоров’я.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний університет «Острозька академія»
Бібліографічний опис: Лінніков С.В., Миронюк І.С. Маркетингові стратегії: оцінка перспективи адаптації та застосування методів оцінки ефективності у сфері громадського здоров’я. Public Health Journal. 2024; Вип. 1 (5): 102-108.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – оцінити можливості та перспективність адаптації методик та методів оцінки ефективності бізнесових маркетингових стратегій у системах моніторингу й оцінки ефективності інформацій-но-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я. Матеріали та методи. Використано результати вивчення та практичного застосування різних інструмен- тів оцінки ефективності маркетингових стратегій та рекламних кампаній, які широко використовуються у сфері бізнесу. Застосовано бібліосемантичний метод дослідження, метод логічно-структурного та контент-аналізу. В основу дослідження покладено системний підхід. Результати. Представлено аналіз базових підходів до оцінки ефективності рекламних кампаній у сфері бізнесу та оцінено можливості адаптації окремих компонентів до застосування в системі оцінки якості інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я. Визначено пріоритетність комунікаційної складової частини оцінки ефективності та представлено варіанти поширених методів і методик оцінки на різних етапах впровадження рекламної кампанії з акцентом на можливості застосування у сфері громадського здоров’я. Висновки. Існує великий потенціал напрацьованих сферою бізнесу методик оцінки ефективності маркетингових стратегій для застосування у галузі громадського здоров’я та промоції здорового способу життя. Перспективи використання цих методик у сфері громадського здоров’я дозволять не лише ефективно оцінювати рекламні кампанії, спрямовані на збереження та покращення здоров’я населення, але й перетворювати стратегії на засоби впливу на поведінку громадян
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64464
ISSN: 2786-7293
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка перспективи адаптації оцінки ефективності в ГЗ_стаття.pdf350.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.