Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64493
Название: Artificial inteligence tools for developing educational resources: enhancing digital learning experience for teachers and learners
Другие названия: Засоби штучного інтелекту для розробки освітніх ресурсів: покращення досвіду цифрового навчання для вчителів та учнів
Авторы: Rudik, I. V.
Onyshchuk, I. Yu.
Ключевые слова: Artificial Intelligence (AI), ESP, AI tools, AI-assisted ESP material development, professional and academic contexts, штучний інтелект (ШІ), англійська мова професійного спрямування, інструменти ШІ, розробка матеріалів для англійської мови професійного спрямування з використанням ШІ, професійний та академічний контексти
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Rudik, I. V. Artificial inteligence tools for developing educational resources: enhancing digital learning experience for teachers and learners / I. V. Rudik, I. Yu. Onyshchuk // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 33. – С. 89–94. – Бібліогр.: с. 94 (8 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/33/part_2/18.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): The integration of Artificial Intelligence (AI) is revolutionizing English for Specific Purposes (ESP) education. This article explores the transformative potential of advanced AI tools like natural language processing (NLP) and large language models such as GPT-3 in generating highly customized, dynamic learning materials precisely tailored to learners’ diverse professional and academic needs across fields like engineering, finance, healthcare and more. By strategically harnessing AI’s capabilities, educators can develop immersive, contextualized, interactive learning experiences that effectively target the specialized linguistic, communicative and domain-specific competencies demanded in various professions and industries. The synergistic collaboration between AI’s sophisticated content creation abilities and human educators’ subject matter expertise and pedagogical skills promises to radically enhance learner engagement and motivation through personalized, adaptive instruction optimized for individual learning styles and goals. Ultimately, this human- AI synergy can significantly improve targeted language acquisition outcomes and real-world communication readiness within ESP contexts. This comprehensive article provides an in-depth examination of current practical applications of AI in ESP, such as automated generation of job-specific dialogues, scenarios and exercises. It analyzes the profound pedagogical implications, including opportunities for self-directed, exploratory learning and richer formative assessment enabled by AI. Key challenges like mitigating AI biases, validating factual accuracy, and integrating AI responsibly alongside instructor roles are also discussed. Additionally, the article offers a forward-looking perspective on AI’s future potential for data-driven curriculum design, intelligent tutoring systems, automated skills assessment, and personalized online learning experiences within ESP education. Ethical guidelines and best practices for responsible, equitable AI utilization are emphasized throughout.
Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) значно змінює викладання англійської мови професійного спрямування (АМПС). У цій статті досліджується трансформаційний потенціал передових інструментів штучного інтелекту, таких як обробка живої мови (NLP) та великі мовні моделі, такі як GPT-3, у створенні динамічних навчальних матеріалів, адаптованих до різноманітних професійних та академічних потреб студентів у таких галузях, як інженерія, фінанси, охорона здоров’я та інші. Стратегічно використовуючи можливості штучного інтелекту, освітяни можуть розробляти інтерактивні навчальні матеріали, що занурюють у контекст та ефективно розвивають мовні, комунікативні та галузеві компетенції, необхідні в різних професійних контекстах та галузях. Синергетична співпраця між складними можливостями штучного інтелекту зі створення контенту і предметними знаннями та педагогічними навичками викладачів обіцяє суттєво підвищити залученість і мотивацію учнів завдяки персоналізованому, адаптивному навчанню, що задовольняє потреби здобувачів та враховує індивідуальні стилі і цілі навчання. Зрештою, така синергія між людиною та штучним інтелектом може значно покращити результати вивчення мови та готовність до реального спілкування в контексті англійської мови професійного спрямування. У цій статті детально розглядаються сучасні практичні застосування штучного інтелекту в англійській мові професійного спрямування, такі як автоматизоване створення діалогів, сценаріїв і вправ для конкретних завдань. Проаналізовано педагогічні напрацювання, зокрема можливості для самокерованого, дослідницького навчання та багатшого формувального оцінювання, які дає ШІ. Також, обговорюються такі ключові виклики, як пом’якшення упередженості ШІ, перевірка точності фактів і відповідальна інтеграція ШІ у навчальний процес. Крім того, стаття пропонує перспективний погляд на майбутній потенціал штучного інтелекту для розробки навчальних програм на основі даних, інтелектуальних систем наставництва, автоматизованого оцінювання навичок та персоналізованого онлайн-навчання в освіті англійської мови професійного спрямування. Багато уваги приділяється етичним настановам та найкращім практики для відповідального, справедливого використання штучного інтелекту.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64493
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 33 Том 2 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ARTIFICIAL INTELIGENCE TOOLS FOR DEVELOPING EDUCATIONAL.pdf293.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.