Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64529
Назва: Вербальні та невербальні засоби впливу в медійних текстах фешн-тематики
Інші назви: The influence of verbal and non-verbal means in fashion media texts
Автори: Мойсеєнко, І. П.
Ключові слова: маніпулятивний вплив, медійні тексти, піраміда потреб, спеціальна лексика, фешн-індустрія, manipulative influence, media texts, pyramid of needs, specialized vocabulary, fashion industry
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мойсеєнко, І. П. Вербальні та невербальні засоби впливу в медійних текстах фешн-тематики / І. П. Мойсеєнко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 33. – С. 134–138. – Бібліогр.: с. 138 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/33/part_2/26.pdf
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню вербальних та невербальних засобів впливу в англійськомовних медійних текстах фешн-тематики. Розглянуто роль спеціальної лексики, термінів індустрії моди та їхній вплив на сприйняття аудиторією. Актуальність статті визначається контекстом сучасних тенденцій в масовій культурі, розвитку модних медіа та комунікаційних стратегій в галузі моди. Мета статті полягає у розгляді вербальних та невербальних засобів впливу в медійних текстах, що присвячені моді, з метою вивчення та аналізу таких засобів комунікації, які використовуються для формування сприйняття та уявлень цільової аудиторії про моду. У статті медійні тексти фешн-тематики тлумачать як текстові матеріали, які інформують про моду, стиль, тенденції, події та особистості у світі моди. Автор аналізує вербальні засоби та їхній вплив на сприйняття реципієнтами текстів англійськомовного інтернет-видання журналу моди Cosmopolitan. Встановлено, що маніпулятивний вплив на аудиторію в аналізованих текстах реалізується не лише спеціальною лексикою, а й прикметниками у найвищому ступені порівняння, квантитативами, які конкретизують і доповнюють тексти інформативно, а також вигуками, що надають емоційності текстам. У статті закцентовано роль невербальних засобів, таких як візуальні елементи та стиль оформлення, у створенні емоційного підґрунтя та підсиленні впливу медійних текстів фешн-тематики. Встановлено зв’язок між вербальним та невербальним впливом у медійних текстах фешн-тематики. У висновках статті подано перспективи подальших досліджень з метою розширення розуміння механізмів маніпулятивного впливу в галузі моди на реципієнтів.
The article is concerned with the study of the influence of verbal and non-verbal means in English media texts on fashion. The role of specialized vocabulary, fashion industry terms and their influence on the perception of audience are considered. The topicality of the article is determined by the context of modern trends in mass culture, the development of fashion media, and communication strategies in the field of fashion. The article is aimed at examining the influence of the verbal and non-verbal means as used in fashion media texts for the study of perception of fashion trends by the target audience. Fashion media texts are understood in the article as textual materials that reveal fashion problems, style, trends, events and personalities in the fashion world. The article provides the analysis of the influence of verbal means of the texts of the online fashion journal Cosmopolitan on the recipients’ perception. The manipulative influence on the audience in the analyzed texts is achieved by specialized lexicon, in particular by adjectives in superlative degree, and quantifiers, and interjections which add emotionality to the texts to make them attention-getters. The article emphasizes the role of non-verbal means, such as visual elements and design style to create the emotional grounds and to enhance the impact of fashion media texts. The interconnection between verbal and non-verbal influences in media texts on fashion is established. In conclusion, the article casts light on the perspectives for further research to widen the understanding of manipulation mechanism on recipients in fashion industry.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64529
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 33 Том 2 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ.pdf343.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.