Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64573
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-08-22T08:22:10Z-
dc.date.available2024-08-22T08:22:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКіш Г.В. Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 79. С. 222-226uk
dc.identifier.issn2519-2868-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64573-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню факторів, що впливають на процес ціноутворення на підприємствах готельної індустрії. Зокрема, це витрати підприємства, норма прибутку, рівень попиту, сезонність, географічне розташування, зірковість, конкуренція та інші. Серед цих факторів більшу увагу приділено дослідженню особливостей саме специфічних цінових стратегій в готельній індустрії, які слугують чинником підвищення конкурентоспроможності підприємств цієї галузі. В переліку таких стратегій визначено: стратегія ціноутворення на основі прогнозування, стратегія диференційованого ціноутворення, стратегія динамічного ціноутворення, стратегія знижок, стратегія миттєвих розпродажів та інші. Кожна з цих стратегій має свої особливості і використовується готелями в залежності від їхніх конкретних цілей, ринкових умов і сегментації клієнтів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectготельна індустріяuk
dc.subjectцінова стратегіяuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectфактори ціноутворенняuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectготельне підприємствоuk
dc.titleОсобливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустріїuk
dc.title.alternativeFEATURES OF PRICING STRATEGIES AS A FACTOR INCREASING THE COMPETITIVENESS OF HOTEL INDUSTRY ENTERPRISESuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інфраструктура ринку №79_2024.pdfЗбірник6.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.