Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6459
Назва: Здоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки
Інші назви: Health-saving culture of the future primary school teachers as a proof of their professional education
Автори: Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: здоров’язберігаюча культура, духовні цінності, навчально-виховний процес, професійна підготовка, системний підхід
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Фенчак, Л. М. Здоров'язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки / Л. М. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 190–192. – Бібліогр.: с. 192 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування здоров’язберігаючої культури майбутніх вчителів початкових класів. Розглядається системний підхід до професійної підготовки майбутніх вчителів, як один із важливих концептуальних принципів, що визначає сучасну методологію оновлення змісту освіти. Ключові слова: здоров’язберігаюча культура, духовні цінності, навчально-виховний процес, професійна підготовка, системний підхід.
The article is devoted to the problem of health-saving culture of the future primary school teachers. The training of the future primary teachers aimed to form healthy lifestyle of primary school students has been disclosed as well as the peculiarities of improvement of student’s health. The competent approach to the professional training of the future teachers’ primary school as one of the most important conceptual principles defining modern methodology of the content of education. Key words: health-saving culture, training process, professional training, professional education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6459
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.