Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64652
Title: Тенденції розвитку інклюзивної освіти у вищій школі. Інклюзивне середовище закладу вищої освіти: стан та перспективи розвитку
Authors: Попадич, Олена Олександрівна
Опачко, Магдалина Василівна
Issue Date: 21-Aug-2024
Publisher: Riga, Latvia : «Baltija Publishing»
Citation: Попадич О. О., Опачко М. В. Тенденції розвитку інклюзивної освіти у вищій школі. Інклюзивне середовище закладу вищої освіти: стан та перспективи розвитку. Development trends in special and inclusive education in the context of the European dimension: theory and practice : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 21.08.2024. Р. 164-188.
Abstract: Доведено, що важливим аспектом модернізації сучасної системи освіти є перехід до інтерактивних, гуманістичних, пошукових та інформаційних освітніх технологій. Цей вектор вимагає комплексної оптимізації дидактичної структури вищої освіти. Водночас система вищої освіти, яка постійно змінюється відповідно до динаміки розвитку сучасного суспільства, підійшла до необхідності розв’язання проблем інклюзивної освіти. Аналіз результатів наукових досліджень та проведеного емпіричного дослідження свідчать, що більшість закладів вищої освіти починають послідовно вирішувати завдання інклюзивної освіти, а проблема підвищення якості професійної підготовки в закладах вищої освіти набуває в цьому контексті першочергового значення, оскільки професійна діяльність випускників визначатиме якість освіти молодого покоління. Ключові слова: інтеграція, освітні технології, особливі освітні потреби, освітній процес.
Type: Text
Publication type: Монографія
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64652
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попадич_Опачко_Розділ монографії.pdf670.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.