Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64679
Назва: Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства
Інші назви: Methodological approaches to the determination of marketing activity of the enterprise
Автори: Бєлова, Т. Г.
Крайнюченко, О. Ф.
Гаврилова, Т. В.
Ключові слова: ділова активність, маркетингова активність, види маркетингової активності, показники оцінювання маркетингової активності, business activity, marketing activity, types of marketing activity, performance evaluation of marketing activity
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 32 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/8.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингову активність підприємства як складник ділової активності. Охарактеризовано сутність понять «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано систему показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства.
It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of “business activity” and “marketing activity”. Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64679
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ.pdf381.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.