Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64688
Title: | Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоздатності підприємства на засадах бенчмаркінгу |
Other Titles: | Theoretical aspects of assessment of business competitiveness on the benchmark principles |
Authors: | Гаєвський, В. В. |
Keywords: | бенчмаркінг, принципи бенчмаркінгу, етапи проведення бенчмаркінгу, дослідження, управління підприємством, benchmark, principles of a benchmark, stages of carrying out benchmark, research, enterprise management |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Гаєвський, В. В. Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоздатності підприємства на засадах бенчмаркінгу / В. В. Гаєвський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 64–68. – Бібліогр.: с. 68 (16 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/16.pdf |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | Ефективна форма маркетингового управління підприємством є сьогодні актуальним питанням. Саме
тому проблема вибору маркетингу, а також його принципів та запровадження підприємствами, що забезпечить дієвий
розвиток суб’єктів бізнесу та дасть змогу випускати якісну продукцію, у провідних країнах світу знаходиться в центрі
дослідження як на державному рівні, так і на рівні невеликих підприємств. У статті розглянуто теоретичні аспекти
щодо визначення поняття «бенчмаркінг» та його основних видів і принципів, впроваджено авторське визначення цього
терміна. На підставі проведених досліджень процесів бенчмаркінгу виділено сім етапів, які зможуть бути використані
суб’єктами будь-якого бізнесу для покращення своєї діяльності та є найоптимальнішими на сучасному етапі розвитку
економіки нашої держави. The effective form of marketing enterprise management is topical issue today. For this reason the marketing choice problem, and also its principles and implementation by the entities which will provide efficient development of business subjects and will allow to turn out high-quality products in the leading countries of the world is in the center of a research, both at the national level, and at the level of the small entities. In article is implemented theoretical aspects concerning determination of the concept “benchmarking” and its main types and the principles are considered, author's determination of this term . Based on the conducted researches of a benchmark processes are allocated seven stages which will be able to be used by subjects of any business for improvement of the activities and which will be optimum at this stage of economy development of the state. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64688 |
ISSN: | 2413-9971 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ.pdf | 328.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.