Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, К. В.-
dc.date.accessioned2024-08-28T05:49:20Z-
dc.date.available2024-08-28T05:49:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 73–76. – Бібліогр.: с. 76 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/18.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіону.uk
dc.description.abstractIn this scientific paper the advantage of interactive marketing in increasing the effectiveness of the cross-border economic cooperation. For the first time formed the concept of «interactive marketing system of cross-border cooperation». Described in detail the operation of interactive cross-border business center, shows a model of its online maps with potential sectors for economic development in the Carpathian Euroregion, and that businesses we are developing model of investment-attractive companies with potential descriptions of their projects. Organizational structure of interactive cross-border business tsetre the structure of the Carpathian Euroregion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectінтерактивний маркетингuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectКарпатський Єврорегіонuk
dc.subjectinteractive marketinguk
dc.subjectcross-border cooperationuk
dc.subjectCarpathian Euroregionuk
dc.titleВплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництваuk
dc.title.alternativeEffect of interactive marketing for improvement mechanism of cross-border economic cooperationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2017 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12. Частина 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.