Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690
Назва: Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва
Інші назви: Effect of interactive marketing for improvement mechanism of cross-border economic cooperation
Автори: Гегедош, К. В.
Ключові слова: інтерактивний маркетинг, транскордонне співробітництво, Карпатський Єврорегіон, interactive marketing, cross-border cooperation, Carpathian Euroregion
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Гегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 73–76. – Бібліогр.: с. 76 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/18.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіону.
In this scientific paper the advantage of interactive marketing in increasing the effectiveness of the cross-border economic cooperation. For the first time formed the concept of «interactive marketing system of cross-border cooperation». Described in detail the operation of interactive cross-border business center, shows a model of its online maps with potential sectors for economic development in the Carpathian Euroregion, and that businesses we are developing model of investment-attractive companies with potential descriptions of their projects. Organizational structure of interactive cross-border business tsetre the structure of the Carpathian Euroregion.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12. Частина 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ НА ВДОСКОНАЛЕННЯ.pdf668.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.