Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690
Назва: | Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва |
Інші назви: | Effect of interactive marketing for improvement mechanism of cross-border economic cooperation |
Автори: | Гегедош, К. В. |
Ключові слова: | інтерактивний маркетинг, транскордонне співробітництво, Карпатський Єврорегіон, interactive marketing, cross-border cooperation, Carpathian Euroregion |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Гегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 73–76. – Бібліогр.: с. 76 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/18.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у
системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському
Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована
організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіону. In this scientific paper the advantage of interactive marketing in increasing the effectiveness of the cross-border economic cooperation. For the first time formed the concept of «interactive marketing system of cross-border cooperation». Described in detail the operation of interactive cross-border business center, shows a model of its online maps with potential sectors for economic development in the Carpathian Euroregion, and that businesses we are developing model of investment-attractive companies with potential descriptions of their projects. Organizational structure of interactive cross-border business tsetre the structure of the Carpathian Euroregion. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64690 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12. Частина 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ НА ВДОСКОНАЛЕННЯ.pdf | 668.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.