Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64712
Title: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЧЕРЕЗ ТЕХНОЛОГІЮ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Попадич, Богдан Тарасович
Keywords: професійна компетентність, майбутні юристи, технологія, контекстне навчання, модель, заклад вищої освіти
Issue Date: 2024
Citation: Попадич Б. Т. Формування професійної компетентності майбутніх юристів через технологію контекстного навчання. Наукові горизонти ХХІ століття: мультидисциплінарні дослідження [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної наукової конференції, 16-17 травня 2024 р., м. Ужгород / уклад. О.П. Адамчо ; УжНУ, УкрІНТЕІ. Ужгород ; Київ, 2024. С. 1175-1179.
Abstract: Сучасна вимога до професійної підготовки майбутнього фахівця – це формування людини, яка здатна орієнтуватися у багатьох напрямах людської діяльності та швидко самонавчатися на окремих її ділянках (Ануфрієва, 2018, с. 160). Ми з’ясували, що професіонал – це фахівець, який опанував високий рівень професійної діяльності, свідомо змінюється і розвивається під час діяльності, вносить індивідуальний творчий вклад у професію, знайшов своє індивідуальне призначення, стимулює в суспільстві інтерес до результатів своєї професійної діяльності та підвищує престиж своєї професії у суспільстві (Попадич О. О., 2022, с. 124). Професіонал повинен бути мобільним, комунікабельним, потрібним на ринку праці. У зв’язку з цим завдання вищої освіти полягає в тому, щоб майбутні юристи не тільки здобули глибокі знання юриспруденції, а й стали людьми з високою загальною і професійною культурою, гуманними, відповідальними за свої дії. Підготовка майбутніх юристів зі сформованою професійною позицією є пріоритетним напрямом у професійному навчанні у виші.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64712
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попадич Б.Т.-Тези.pdf379.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.