Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64717
Title: Розвиток ринку конкурентоспроможної продукції як механізм реалізації стратегічної трансформації галузі
Other Titles: Development of the market of competitive products as a mechanism for implementation of strategic transformation of the industry
Authors: Клімова, О. І.
Keywords: ринок, конкурентоспроможність, продукція, галузь, машинобудування, механізм, стратегічна трансформація, market, competition, products, engineering, industry, strategic transformation, mechanism
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Клімова, О. І. Розвиток ринку конкурентоспроможної продукції як механізм реалізації стратегічної трансформації галузі / О. І. Клімова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 138–142. – Бібліогр.: с. 141 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/33.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті досліджено сутність стратегічної трансформації машинобудівної галузі. Подано авторське визначення поняття «механізм реалізації стратегічної трансформації галузі». Визначено, що механізми реалізації стратегічної трансформації мають бути розроблені на стадії формування стратегії розвитку галузі з урахуванням розшарування машинобудівних підприємств на декілька технологічних рівнів залежно від конкурентоспроможності продукції, яка випускається. Проаналізовано проблемні питання, що стримують розвиток ринку продукції машинобудівної галузі. Обґрунтовано, що розвиток ринку товарів машинобудування є одним із основних механізмів реалізації стратегічної трансформації машинобудівної галузі.
The paper examines the essence of strategic transformation of the engineering industry. The author's definition of the mechanism for implementation of the strategic transformation of the industry given. Determined that the mechanisms for the implementation of strategic transformation should be developed at the formation stage of the development strategy of the industry, given the separation of machine-building enterprises on several technological levels depending on the competitiveness of products. Analyzed the problematic issues hampering the development of the market of mechanical engineering products. Substantiated that the development of the market of mechanical engineering products is one of the main mechanisms for the implementation of strategic transformation of the engineering industry.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64717
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗВИТОК РИНКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ПРОДУКЦІЇ.pdf351.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.