Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6471
Назва: Музично-педагогічна концепція Золтана Кодая
Інші назви: Music and pedagogical conception of Zoltan Kodaly
Автори: Човрій, Софія Юліївна
Ключові слова: музично-педагогічна концепція, абсолютна та відносна (релятивна) сольмізація, народна та авторська музика, хоровий спів, формування музичного слуху та сприймання, музична грамота
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Човрій, С. Ю. Музично-педагогічна концепція Золтана Кодая / С. Ю. Човрій // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 204–206. – Бібліогр.: с. 206 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються ідеї, погляди та методологія З.Кодая, що сприяли вдосконаленню системи музичного виховання Угорщини. Ключові слова: музично-педагогічна концепція, абсолютна та відносна (релятивна) сольмізація, народна та авторська музика, хоровий спів, формування музичного слуху та сприймання, музична грамота.
The article pays attention to the ideas and methodology of Z. Kodály that have improved the system of Hungarian music education. Key words: music and pedagogical conception, absolute and relative solmization, folk and author’s music, chor singing, forming of musical receiving, musical grammar.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6471
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ЗОЛТАНА КОДАЯ.pdf185.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.