Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64771
Title: Впровадження бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності підприємств на ринку продовольчих товарів
Other Titles: Embedding of benchmarking aimed to boost the social responsibility of business on the provisions market
Authors: Нагаївська, Д. Ю.
Keywords: бенчмаркінг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальна відповідальність маркетингу, підприємство, benchmarking, social responsibility of business, social responsibility of marketing, enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Нагаївська, Д. Ю. Впровадження бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності підприємств на ринку продовольчих товарів / Д. Ю. Нагаївська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 2, вип. 12. – С. 39–45. – Бібліогр.: с. 44–45 (16 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_2_2017ua/10.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі розглянуто методологію використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на ринку продовольчих товарів. Наведено приклади успішних стратегій підвищення соціальної відповідальності зарубіжних підприємств. Обґрунтовано, що бенчмаркінг є ефективним інструментом підвищення соціальної відповідальності вітчизняних суб’єктів господарювання.
In the work there has been considered the methodology of benchmarking utilization aimed to boost the social responsibility of business and its marketing on the provisions market. The examples of successful strategies aimed to raise the social responsibility of foreign enterprises have been adduced. It has been founded that benchmarking is an effective tool to boost the social responsibility of business entities in Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64771
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВПРОВАДЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ.pdf457.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.