Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, К. В.-
dc.date.accessioned2024-09-06T06:23:16Z-
dc.date.available2024-09-06T06:23:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГегедош, К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 1, вип. 21. – С. 46–49. – Бібліогр.: с. 49 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_1_2018ua/12.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64938-
dc.description.abstractНа підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково-методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.uk
dc.description.abstractOn the basis of analysis of scientific works on cross-border cooperation, the article highlights the works of scientists, who laid the Foundation in the development of scientific and methodical approaches to formation of marketing instruments in the modern cross-border regions. Scientific novelty is the allocation of more than the latest marketing categories in cross-border relations in conjunction with all possible forms of business communications.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectформи ділових комунікаційuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcross-border cooperationuk
dc.subjectforms of business communicationuk
dc.titleТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництвіuk
dc.title.alternativeThe theory of marketing in cross-border economic cooperationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ В ТРАНСКОРДОННОМУ.pdf318.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.