Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64938
Название: Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві
Другие названия: The theory of marketing in cross-border economic cooperation
Авторы: Гегедош, К. В.
Ключевые слова: маркетинг, транскордонне співробітництво, форми ділових комунікацій, marketing, cross-border cooperation, forms of business communication
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Гегедош, К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 1, вип. 21. – С. 46–49. – Бібліогр.: с. 49 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_1_2018ua/12.pdf
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): На підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково-методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.
On the basis of analysis of scientific works on cross-border cooperation, the article highlights the works of scientists, who laid the Foundation in the development of scientific and methodical approaches to formation of marketing instruments in the modern cross-border regions. Scientific novelty is the allocation of more than the latest marketing categories in cross-border relations in conjunction with all possible forms of business communications.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64938
ISSN: 2413-9971
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 1 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ В ТРАНСКОРДОННОМУ.pdf318.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.