Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГірняк, Л. І.-
dc.contributor.authorСопіга, В. Б.-
dc.date.accessioned2024-09-06T06:28:19Z-
dc.date.available2024-09-06T06:28:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГірняк, Л. І. Формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах / Л. І. Гірняк, В. Б. Сопіга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 1, вип. 21. – С. 50–55. – Бібліогр.: с. 54 (11 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_1_2018ua/13.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64940-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підходи до трактування термінів культури та якості обслуговування у готельно- ресторанній справі. Розкрито проблеми організаційної та корпоративної культури в індустрії гостинності. Окреслено фактори, що впливають на культуру та якість обслуговування. У контексті формування культури та якості обслуговування розглянуто такі системи менеджменту, як загальне управління якістю та корпоративна соціальна відповідальність. Запропоновано схему поєднання двох систем менеджменту для формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах.uk
dc.description.abstractThe approaches to the interpretation of the terms of culture and the quality of service in the hotel and restaurant business are analyzed in this article. The problems of organizational and corporate culture in the hospitality industry are revealed. The factors that influence the culture and quality of service are outlined. Management systems are following in the context of the formation of culture and quality of service: the total quality management and the corporate social responsibility. The scheme of combination of both management systems for the formation of culture and quality of service at hotel and restaurant enterprises is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectготельно-ресторанне підприємствоuk
dc.subjectкультура обслуговуванняuk
dc.subjectякість обслуговуванняuk
dc.subjectзагальне управління якістюuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjecthotel and restaurant enterpriseuk
dc.subjectculture of serviceuk
dc.subjectquality of serviceuk
dc.subjecttotal quality managementuk
dc.subjectcorporate social responsibilityuk
dc.titleФормування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствахuk
dc.title.alternativeFormation of culture and quality of service in the hotel and restaurant enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ.pdf352.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.