Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64940
Назва: Формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах
Інші назви: Formation of culture and quality of service in the hotel and restaurant enterprises
Автори: Гірняк, Л. І.
Сопіга, В. Б.
Ключові слова: готельно-ресторанне підприємство, культура обслуговування, якість обслуговування, загальне управління якістю, корпоративна соціальна відповідальність, hotel and restaurant enterprise, culture of service, quality of service, total quality management, corporate social responsibility
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Гірняк, Л. І. Формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах / Л. І. Гірняк, В. Б. Сопіга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 1, вип. 21. – С. 50–55. – Бібліогр.: с. 54 (11 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_1_2018ua/13.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи до трактування термінів культури та якості обслуговування у готельно- ресторанній справі. Розкрито проблеми організаційної та корпоративної культури в індустрії гостинності. Окреслено фактори, що впливають на культуру та якість обслуговування. У контексті формування культури та якості обслуговування розглянуто такі системи менеджменту, як загальне управління якістю та корпоративна соціальна відповідальність. Запропоновано схему поєднання двох систем менеджменту для формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах.
The approaches to the interpretation of the terms of culture and the quality of service in the hotel and restaurant business are analyzed in this article. The problems of organizational and corporate culture in the hospitality industry are revealed. The factors that influence the culture and quality of service are outlined. Management systems are following in the context of the formation of culture and quality of service: the total quality management and the corporate social responsibility. The scheme of combination of both management systems for the formation of culture and quality of service at hotel and restaurant enterprises is proposed.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64940
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 1 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ.pdf352.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.