Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64956
Название: Вплив війни на психоемоційний стан підлітків
Авторы: Палько, Тетяна Василівна
Травина, Ксенія Володимирівна
Ключевые слова: підлітковий вік; емоції; психоемоційний стан; тривога; резильєнтність.
Дата публикации: авг-2024
Издательство: Видавнича група «Наукові перспективи»
Библиографическое описание: Палько Т.В., Травіна К.В. (2024). Вплив війни на психоемоційний стан підлітків. «Перспективи та інновації науки». Серія «Психологія» (Категорія Б). Випуск № № 8(42) 2024. Київ. С.832-844 https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-8(42)-832-844
Краткий осмотр (реферат): Реалії сьогодення доводять, що з початком повномасштабної війни в Україні тривога є найпоширенішим психологічним станом усього українського суспільства. При цьому тривога, викликана бойовими діями, поєднується з віковими особливостями і станом особистості. Умови війни суттєво впливають на психоемоційний стан підлітків, вимагаючи глибокого та виваженого аналізу щодо їхньої психіки. Дослідження цієї теми допоможе розкрити важливі аспекти впливу воєнного конфлікту на психічне здоров’я підлітків. Наслідки воєнного часу на вразливі особистості виявляються у розвитку посттравматичного стресового розладу, тривоги, депресії та інших психологічних проблем. Підлітки потребують особливої підтримки з боку фахівців, бо мають певні особливості проживання таких складних часів. Вони реагують на потенційно-травмівні події більш виражено, можливості вікового розвитку дозволяють усвідомлювати ситуацію, розуміти соціальні та психологічні аспекти воєнного часу. Метою нашої статті є дослідження особливостей психоемоційного стану підлітків під час війни за допомогою методик: Оцінка рівня ситуативної (реактивної) тривожності (Тест Спілбергера-Ханіна), Шкала тривоги та депресії (HADS) та авторської анкети, спрямованої на збір інформації про емоційний стан, враження та зміни в житті учасників після воєнного конфлікту. Аналіз результатів діагностики показав, що незалежно від того, чи був підліток особисто свідком жахів війни, це все одно вплинуло на їхній психічний стан. Респонденти, які брали участь у дослідженні, демонстрували ознаки травми внаслідок пережитих ними психологічних наслідків війни. На основі аналізу отриманих даних можна зробити висновок, що розвиток і впровадження програм з підвищення резильєнтності серед підлітків має стати пріоритетною задачею в контексті міжнародної громадської допомоги та національної стратегії з охорони психічного здоров'я.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64956
ISSN: 2786-4952 Online
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вплив війни на психоемоційний стан підлітків.pdf269.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.