Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65115
Назва: FOSTERING INTERCULTURAL COMPETENCE IN THE MULTICULTURAL MEDICAL ENGLISH CLASSROOM: THE PEER MODEL
Автори: Vainagii, Tetiana
Ключові слова: intercultural competence, English for Medical Purposes (EMP), English for Specific Purposes (ESP), PEER model, preparing, engaging, evaluating, reflecting, multicultural medical English classroom, intercultural communication skills
Дата публікації: 2024
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65115
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Професорсько-викладацька конференція 2024.pdf753.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.