Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, А. В.-
dc.contributor.authorКобізєв, А. А.-
dc.contributor.authorЛевковська, Т. А.-
dc.date.accessioned2024-09-10T15:59:48Z-
dc.date.available2024-09-10T15:59:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко, А. В. Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу / А. В. Шевченко, А. А. Кобізєв, Т. А. Левковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 124–128. – Бібліогр.: с. 128 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/28.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65123-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання маркетингової стратегії управління підприємствами агропромислового комплексу. Визначено напрями і функції стратегії маркетингового управління. Розглянуто основні напрями здійснення збутової політики підприємства. Проаналізовано вагомість інформаційного забезпечення для про-ведення аналізу та прогнозування збуту продукції.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity of using the marketing strategy of the enterprises of the agro-industrial complex. The directions and functions of the strategy of marketing management are determined. The main directions of realiza-tion of marketing policy of the enterprise are considered. The importance of information support for the analysis and forecasting of sales of products is analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectагропромисловий комплексuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинговий підхідuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectполітика збутуuk
dc.subjectagro-industrial complexuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing approachuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectmarketing policyuk
dc.titleМаркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуuk
dc.title.alternativeMarketing management and information supply of landscape activities of enterprises of agricultural complexuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf370 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.